NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 18, 2011

AiN DaPaT PiaLa

Sibuk citer psl masakan sampai lupa nak citer psl anak2 lak... ahahahha.. Rabu lps kot kalo tak silap, masa jemput ain dr sekolah, ini budak excited bgtau kat aku yg teacher dia bg tanda nama..

Tanda nama..?? Oooo name tag kot.. tu je yg aku pikirkan.. masa dia sibuk nak bukak beg sekolah utk tunjuk kat aku tanda nama yg dia dpt, aku ckp kat dia nanti2 jelah sbb aku nak drive balik umah dah masa ni..

Dah le masa tu tgh hujan, tp si ain ni belum masuk kete dah kecoh2 nak bukak beg.. aku ckp kat dia tunjuk kat umah jelah.. dia pasrah.. dok diam2 je kat carseat sementara aku fokus pd pemanduan..

Ain ni duduk je yg diam, tapiiiii mulut dia lgsg tak dok diam.. potpetpotpet cerita psl tanda nama yg dia dpt.. kalah sound radio yg aku pasang sbb mulut dia lg bising bercerita.. kikikiki.. tak lama pastu dia senyap.. tgk2 tertido rupanya.. ahahaha..

Sampai rumah pun dia masih tido.. aku biarkan dia tido kat sofa sementara aku bz masak2.. dlm sejam gak kot dia bantai sambung tido kat umah.. bila terjaga terus dia bukak beg sekolah dia cari brg yg dia nak tunjuk kat aku..


Dan ini yg dia dpt..

Huk alohhh.. piala rupanya.. apekehalnya hang sebut name tag nak oittt.. kikiki.. tapikan, aku lgsg taktau menahu psl ada test ke apa ke kat sekolah dia..

Dan tak sangka dia dpt first prize lak.. bangga jap .. mak mana yg tak gembira kan.. hehehe.. Dan ain lak tetap dgn posing kepala sengetnye.. agaknya aku byk mkn leher ayam masa peknenkan dia kot.. kahkahkah..


The piala..


Terus apak dia letak kat almari kaca.. apak dia lg excited.. hehehe

Skrg ni aku tak sabar2 lak nak tggu cuti sekolah.. walaupun org lain dah start cuti sekolah, tp anak aku kena sekolah lg seminggu.. Wuuuuu jeles3x..

Cuti sekolah ni kami takde bercuti ke mana2 pun sebab setiap mggu penuh dgn kenduri kendara family kami.. bln dpn aku akan terima sorang kakak ipar..

Makin bertambah ahli keluarga aku.. Silent reader blog lak tu yg jd kakak ipar aku.. hai kakak ipar..!! hehehhe..

Dan aku tak pernah face to face dgn beliau lg.. tggu le masa akad nikah kang baru jumpa.. hehehe.. okey.. dah lari tajuk lak.. kekekke



11 comments:

sal-nurbeena said...

tahniah Ain

Ana Suzana said...

Amboi kak sallll.. lajunya komen.. kak sal tau ke psl contest diorang ni.. ana lgsg tak tau..

Zaila Mohamad said...

anak aku takde dapat "tanda nama" pon..hehehe pandai Ain..tahun depan sekolah kat situ lagi ke??

Yanti Suhaini Binti Ibrahim said...

Yg schoolmate Aini kan ur kakak ipar.. haha:P.. jangan lupa jemput Aini tak kenduri kawin nanti:P :P :P

suwara entertainment said...

tahniah!! semoga terus cemerlang

adarnadzmie said...

tahniah ain...

Unknown said...

pandainya dia...tahniah ek hehehe (^__^)

ayeesha anna said...

mak die pandai buat blog, anak pun bijak IT. So sweet :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kecik2 bawak piala dah besar bawak balik phd pulak ye..

sal-nurbeena said...

Ana, Akak pon lg tak tahu mende apa2... Ija pon x de citer. dia pn mc tak tahu apa2 gak.

Terima kasih Ana belanja Ija dan lain2 makan KFC kat school jumaat lepas. (ija bgtau mama Ainul belanja). Akak pn tatau ada makan2 kt sekolah.. just tau hr tu anak2 pakai baju biasa sj.

ytekecik said...

tahniah ain....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...