NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, August 10, 2010

SeJuKkk PeRuT MaK..

Haipppp... bkn sejuk perut sbb mkn aiskrim atau pun letak ais kat perut.. hehe... ni sejuk sbb tgk Ain yg rajin tul solat.. sehari sampai berlebih2 waktu lak dia solat..

Yg pasti dia akan solat kat mana saje yg dia mau.. kejap2 kat bilik.. jap2 kat ruang tamu bawah.. ikut suka hati kamu la nakkkk... jd contoh kakak yg baik buat adik2 kamu ni..

Hafiz setakat ni dia suka perhatikan kakak dia solat je.. bila tanya nape tak sembahyang jugak, dia ckp dia takde telekung.. haihhhh...!! manyak la alasan.. chaittt..


Alololooooo... tgh sembahyang masih sempat posing sbb aku snap gmbr dia.. kuikuikui..


Salah arah kiblat tu nak oittt...
Tu namanya sembahyang sambil ngadap channel 613 tu..
sembahyang2 gak, tp mata tu sambil jeling2 tv... ish2..


Ok.. sambung baca doa balik.. apalah yg dia doa tu kan..
nmpk terkumat kamit je mulut..


Ececehhhh... posing lentok la pulak..
sib baik tak sibuk nak pakai spek mak datin time sembahyang.. keh keh keh


Hafiz ckp " makkkkk, ambik la gmbr adik pulakkk.." hahaha...

Si Ain ni kalau mlm pulak dia akan tunggu abah dia utk solat jemaah sama2.. bagusnye kakak... suka sgt mak.. moga berterusan la begini hendaknya.. Aminnnnn...


3 comments:

iera me casa........ said...

bagus nye ainn..
semoga jadi anak yang solehah..aminn

aNa SuZaNa said...

iera..
mudah2an..aminnnn.. sume ibu2 nak anak2 jd macam tu kannn...

Ayu said...

sejuk perut..ms rebung la nk kena ajar kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...