NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, August 13, 2010

HaSiL TaNgKaPaN Di BaZaaR SeMaLaM

Fuiyyoooo... banyak ke sikit tu.. sbnrnya sket je tu.. ehehehe.. ayat kaber line.. kihkihkih.. korang bygkan camne aku yg kecik ni yg pegang sume beg plastik tu.. ahahaha..

Mau pegang sampai ke siku agaknya kannn.. haihhh, takdelah mcm tu sekali.. aku beli sket2, bila dah penuh kat tgn aku loading dulu kat bonet kete.. pastu aku sambung survey lg.. pastu aku loading lg kat kete..

2 kali loading wooo.. melampau betul rasanya.. huhuhu.. pasni tak buat dah.. rasa malas la pulak nak pegi.. lg best masak sendiri je.. at least lepas gak keinginan nak gi bazaar ramadhan kannn..

Agaknya kalo aku gi bazaar kat stadium shah alam tu, ntah brp kali loading agaknya kannn.. lg ramai org meniaga kat situ.. perghhh.. kawal perasaannnn... nafsu sume tu.. ish ish ish..

Sbnrnya bila mknn ni sume dah masuk dlm bekas, sumenye nmpk sket je.. tak caya?? meh tgk kat bawah..


Ni apam balik 2 ketul, seketul dah abg kandung aku kidnap bawak balik kmpg.. so seketul lg kami anak beranak mkn..


Yg ni pulut panggang.. abg kandung aku dah kidnap seketul.. belen 4 ketul utk aku laki bini.. sedap la pulut panggang dia.. berbaloi la beli..


Yg ni kopok lekor.. anak2 aku sume suka mkn ni.. elok je aku susun atas pinggan masing2 kidnap sorang 2 ketul.. berulang2 diorg mkn.. cuma alisya je mkn seketul tak abis2.. almaklumlah gigi 6 btg je.. kekeke..


Ni kuih muih lg.. donut tu feveret ain...tu psl aku beli.. nak menguli sendiri kena ada kerajinan diri.. hehehe.. samosa dgn popia dan donut sambal kami mkn laki bini..


Ni lauk ikan pari asam pedas yg aku beli tu..sket je.. 3 ketul je ikannya..


Dan ni lauk yg berharga rm2 semangkuk kecik.. mangkuk tu size kecik je tau.. bkn saiz besar.. kalo beli rm2 pun korang boleh bygkan banyak mana jelahkan.. hehehe..


Ni ikan cencaru bakar 2 ketul.. aku sekor, hubby aku sekor.. yg atas ikan tu ialah paru dan begedil.. sket je kannn... :-) paru tu saiz kecik2 je.. begedil tu pun comel je saiznya.. sekali hadap je abis..


Dan ini laksa penang..

Hah, camne.. sket ke byk.. sket aje kannn.. beli byk tp kuantiti dia sket je benonya.. sahur aku masak lauk baru.. tak berani nak mkn lauk yg sama sampai ke pg.. lebih2 lg lauk yg beli, sbb kita tak tau diorang masak bila kannn..

Air yg 3 jenis td pun sket aje bila di tuang dlm jug... frust sgt sbb cendol dia x power la.. air mata kucing tu ok la jugak rasa dia.. air tebu simpan utk buka esok.. :-)



13 comments:

zeta said...

huhu..sape kate sikit..byk la..hehehe..
tp maybe mkn 5org juadah tu jd xbykla kot.. :)

Nigina said...

huhuhu banyak nya... hehhehehe

ani said...

wah banyaknye makanan...apam balik nampak mcm sedap je...

ana said...

tak dpt kak byg ana duk jinjing semua beg plastik tu...ehe..

Ya ALya said...

huh....banyak wooooo,tak dapat bayangkan akak bawa n makan lagi....heheheh....

dah2 pas ni jangan pergi lagi bazar ramadhan tu,lya lg suka tengok lauk2 yg akak masak je.....hihiiii

aNa SuZaNa said...

Zeta,
lorr byk gak ke tu.. Kekeke

aNa SuZaNa said...

Nigina
byk ehh.. Wahahaha

aNa SuZaNa said...

Ani,
apam balik tu tebal sgt le sbb isinya byk sgt.. Agak kurang sdp kat tekak ana..

aNa SuZaNa said...

Kak neisya,
tu psl ana loading 2 kali kAt bonet kete... kikiki

aNa SuZaNa said...

Lya..
Dah tak gi dah.. Kuikuikui

eynda said...

bazaar mana ni?? paling tak tahan tengok pinggan mangkuk ana...nak jugaakkk...beli kat mana?

aNa SuZaNa said...

Kak eynda..
bazar ramadhan bukit jelutong tu la.. ana pegi pd hari yg ana ajak akak tu.. gi sorang2 je.. kekkee

ohye, pinggan mangkuk tu ana beli masa homedec kat plaza alam sentral.. akak pun ada gi jugak masa tu.. ingat tak akak kata hannah main2 kat pentas masa akak gi homedec tu.. kat situlah ana beli

Alida Ali said...

byknya..mkn brapa org tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...