NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, August 20, 2010

BaGuSnyE KaKaK HaRi Ni..

Ain sgt bagus hari ni.. dia kurang bergaduh dgn adik2 dia.. hari ni dia byk bantu aku buat itu ini termasuk jaga adik2 dia..

Tiap kali mkn nasi hari ni, dia lah yg tlg suapkan hafiz mkn.. tp alisya aku la yg suap kannnn.. pastu tgh aku bz iron baju dia lah yg tlg handle jaga alisya.. temankan alisya main.. biasanya dia malas sket..


Main bola dgn alisya..


Suka betul alisya bila kakak dia pura2 nak tertonggeng ke belakang..


Uuuuu cakkkkk....!!


Kakak buat2 terkejut.. kekekke..


Sukaaa yeeee.. baguslah tu.. takdelah nak meragam sgt..


Ni lah keje aku.. sdg berada di guest room bwh.. iron baju hubby yg nak di bawak balik.. baju aku dgn anak2 takyah iron pun.. aku malassss..


Iron ni sgt2 memudahkan keje aku kalo nak gosok byk baju.. kejap je licin baju bila guna menatang ni..

Tp kalo setakat sehelai aku gosok guna iron biasa jelah.. pakai iron ni bila nak gosok lebih dr 3 helai.. ngeeee...

** dah hampir 7 mlm ni.. hubby aku lom sampai2 lg.. jalan jem katanya..

*** byknye entry aku arini... :-p

** happy weekend semua.. mlm ni ana balik Kulai sampai ahad..


14 comments:

-iLLa- said...

ku kan sehelai ke..2 helai ke..berhelai2 ke..tetap bukak iron tuh..ekeke..malas tullll kannnn....bibik x reti guna..

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

kalu akak..tak panggil iron..tp panggil steamer.

aNa SuZaNa said...

iLLa..
ku kalo sket ku maleh.. hehe

aNa SuZaNa said...

kak jannah..
mmg steamer pun sbnrnya.. tp ana suka panggil iron

kak mas said...

kakak dah mula nak mendewasakan dirinya.. baguslah tu..

sLEEping BEauty said...

selamat balik kg ye ana .. =)

Ayu said...

sis, beli kat ner ye iron tu?..brp rm?..mmg ok ke if iron kemeja lelaki..

aNa SuZaNa said...

Kak mas..
Tulah.. Tu pal dah boleh di harap sket2

aNa SuZaNa said...

SB
Mekasih... Best dot min masakan mertua

aNa SuZaNa said...

Ayu..
Kat kedai brgn letrik biasanya Ada jual.. Rege antara rm300-rm400 sebijik..

Baju kemeja pun boleh.. Tp biasanya Ana Akan gosok guna iron biasa utk bg sisi Baju tu licin ..

health-beauty-slimming said...

bagus la kakak nye dah jaga adik dia,
dah ada sifat tanggung jawab ni. smoge jd anak yg baik

shabiela said...

ain dh makin matang.. bagusnya dia... :)

alia said...

bagusnya sikakak melayan si adik..stemer tu bagus yer...pernah ada niat nak beli tp takut leceh nak guna..sbb sebelum nie ada beli stemer yg bentuk iron tu...leceh nak guna...terus simpan ..beli kat mana n angaran kos berapa..he..he...

aNa SuZaNa said...

alia..
beli kat kedai letrik.. rege dlm rm300-rm400.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...