NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, December 31, 2012

ReZeKi AkHiR TaHuN

Petang tadi aku tertido.. tak sedar langsung abg aku mesej kat henpon bgtau yg aku menang tempat ketiga peraduan produk Julie's..
 
Dah malam baru aku perasan mesej dia.. kikiki.. terus laju2 bukak fesbuk sbb abg aku biasanya akan tag nama kemenangan aku kat fesbuk..
 
Tengok2 kat wall ada.. terus senyum sengih sampai ke telinga bila nampak nama sendiri.. hehehe
 
 
Sape sangka rezeki datang di hari penutup tahun 2012..
 
Alhamdulillah syukur sangat2 atas rezeki yg di berikan.. mekasih kepada encik suami yg mengizinkan aku join mcm2 contest..
 
Mekasih jugak pada anak2 aku yg selalu membantu aku dalam menjayakan peraduan tu ini, mekasih jugak pada abg aku org kuat di sebalik tabir peraduan ini..
 
Hadiah kemenangan ni kita kongsi sama2 ye.. hehehe



10 comments:

hUbBuL jAnNaH said...

salam kenal k.ana....dpt hadiah ape kak,,rajinnye akk msuk mcm2 contest...hehe,,n/way congrets la ye...;)

shaerin said...

tahniah !~

Ana Suzana said...

hadiah jongkong emas.. hehe.. mekasih dik

tentanghati said...

alhamdullilah & Congrats ! best nya dapat hadiah..hehe

miza yusof said...

Alhamdulillah. Tahniah sis :)

D I A N A said...

tahniah kak ana.. rezeki akhir tahun dan permulaan yg baik utk tahun 2013 :)

Rabia Sensei said...

Tahniah! Moga tahun 2013 akan bertambah lagi rezekinya =D

~Cik Viva~ said...

tahniah...bestnya klau menang peraduan camtu...

mamawaiz said...

dpt jongkong emas betul2 ke kak?bestnya..tahniah tahniah.mmg betul2 murah rezeki lah

mama ila said...

wahhh..tahniah!! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...