NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, December 04, 2012

PoRt iCa BiLa MeRaJuK

Dak kecik bernama ica ni suka sangat nak majuk2.. tegur dengan suara sedikit tinggi dah sentap.. pastu lari laju2 pegi dok nyorok kat celah dapur..
 
Bila tegur elok2 dgn nada lemah lembut pun sentap jugak.. terus cepat2 ke dapur menyorok kat tempat biasa tanda yg dia tengah majuk..
 
 
Ni ha budaknya..
 
Bila aku buat tak tau dia mula wat bunyi tangisan kuat2.. kot2 la aku tak dengar dia nanges teresak2 tadi kannn.. padahal aku dengar je.. saje je malas nak layan.. kekeke..
 
 
Bila nampak aku dtg snap gmbr terus dia berpaling takmo pandang aku.. ecewahhhh.. protes nampakkk..
 
 
Siap berpeluk tubuh lagi tu.. kikiki..
 
 
Dia ni majuk sbb kakak dia tak kasi main sama2..
 
Terus kecik ati.. nanges le sorang diri kat situ.. nak pujuk dia senang je, just peluk dan kiss dia balik.. kang benti la dia nanges....
 
 
Tiap kali kena marah atau majuk memang sinilah portnya.. so aku tau dah, kalau tetiba ica senyapp je mesti dia ada kat situ tengah memprotes.. kehkehkeh..
 

14 comments:

asmah yusof said...

salam ana....
alala..comel sgt merajuknya...yg x tahan masa posing ke belakang siap peluk tubuh tue....

Anis Xora said...

cutenya ica majok..untie anis nk majok mcm tu jgk la..hahahaha

Eey said...

Cute! Majuk pun cute, hehheee...

sis shuhada said...

hihi klu mcm ni gaya majok.. senang hati nk jg. comel ica kn.

sis shuhada said...

hihi klu mcm ni gaya majok.. senang hati nk jg. comel ica kn.

The ShomeL TwinZ said...

ala commeinye si eca merajukk... :)

nurulhuda said...

salam,
haha.. comel dia merajuk...

Me said...

alololo.. meh meh auntie peluk2 cium2 meh meh...

ana.. ce bagi petua mcm mana tak nak bg rumah ada cicak... (tetiba ana jadi pakar cicak plak heheheheh)

Allene said...

bagus ica... lari kat dapur. esok da besar majuk, g masak kat dapur... kat +ve tu... :)

mamawaiz said...

alala..comeinya.saje je amik port tu kak..sbb maknya mmg selalu duduk kat dapur, kan?

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Haaa.. jeng jeng .. ini mesti ikut mama dia kuat majuk kot... jgn mare ye... nanti suruh ica pujuk balik :D

Adekniza said...

Comel jek si Icha neh...

zoora qushairi said...

salam kenal ana.!

comel nye ica majuk....pandai tu peluk tubuh.. :p


http://permaisurikatak.blogspot.com

Nida Mohd said...

alolololo..comelnya ica majuk...suruh la mak pujuk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...