NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 07, 2012

HaDiaH DaRi HoTeL SHaNgRi La

Malam hari pertama kitorang sampai tu staff hotel datang bilik utk kasi present kat anak2 kitorang.. cisss tak aci sungguh.. awat dia tak bg utk aku sekali.. aku kecik lagi per.. hukhukhuk..
 
 
 
Ni kad utk ica.. ecewahhhh...
 
 
Utk apis..
 
 
Utk ain..
 
 
Ni utk ica dgn ain.. dapat anak patung sorang satu.. dapat baju sorang selai.. yg itik2 tu ica je yg dapat..
 
 
Ni utk apis..
 
 
Memandangkan diorang bg anak patung terlebih satu.. so secara automatiknya yg sekor lagi tu akuuu yg punya.. kekekeke.. sukeeee..
 
 
Uwaaaa... rindu nak tengok citer Adam Hawa... sini citer semua tak best.. tak di pahami.. hukhukhuk..
 
** hambekk.. berderet aku apdet citer.. citer pasal Disneyland lom sempat nak apdet sbb gmbr byk sangat..


10 comments:

CeqGu said...

eh korang ppegi mana2 asyik dapat hadiah jer....jeles tauu heeehe

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak ana, alah comelnya semua dapat hadiah. sibuk betul mak budak ni. hahahaha bapak budak tak jeles pula? hehehhee

syarqiah75 said...

comeeenyerr...nak gakk (^_^)

Allene said...

update lg kak... i lioke... :D

puan.mila said...

best bca story k.ana..update cpt kak!!!

BoNDa.... said...

suka ler anak3 skali mak diaorg ler kan..hehehee

Miss Layaleya said...

syoknya.. Jeles!

Nida Mohd said...

Bestnya dpt hadiah..comel patung tu...seronok tgk ana n famili punya holiday

mamawaiz said...

ai..mak budak pulak yg eksaited dpt toy ni..hehe

Kasih Salina said...

bagusnya, menginap kat hotel pun dpt hadiah juga..excellent nya cara marketing depa..bagus untuk dijadikan kenangan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...