NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, December 28, 2012

SuDaH SeLaMaT Di PoS

Mesti penat kan korang tengok entry jetlag tak sudah2 tu.. kekeke.. semalam sgt2 bz tak sempat nak bukak laptop dan apdet belog pun.. seharian kuar umah.. malam lak dah kepenatan..
 
Alhamdulillah kami anak beranak dah jadi normal semula.. dah tak terbalik waktu dah.. semua dah kembali asal.. hehehe.. anak2 dah takde yg tido lewat dan mintak mkn nasik kol 5 pg.. lega sangat2 semua dah okey..
 
 
** dapur aku bukan saje tempat main masak2 tapi dapur jugak adalah opis.. kekeke
 
Berbalik pada tajuk entry, buat kengkawan fesbuk aku yg booking sourvenir dgn aku, utk makluman semua aku dah poskan ptg tadi..
 
Aku pos semua sekali kat pejabat pos dalam giant seksyen 13 shah alam.. sampai tensyen brader yg jaga kaunter tu sbb dia tak sangka brg yg aku nak pos melampau byk.. siap bebel2 lagi cakap sepatutnya aku pegi je terus pos laju kat glenmarie..
 
Huk alohhh.. aku manalah tau.. siyes aku tak tau sbb aku tak pernah pos banyak2 gini woi.. huhuhu.. brader tu bebel2 tapi dia wat jugak la keje dia kan..
 
Satu je yg aku risau, aku harap dia tak stress masa tampal borang pos laju kat sampul2 tu sbb kalau dia stress aku risau kang dia tersalah tampal.. akibatnya kang tertukar sampul..
 
Kang tak pasal2 kengkawan aku dapat mende lain dari yg diorang tempah.. harap2 tak berlaku la kann.. risau gak ni.. huhuhu..
 

Aku masukkan semua dalam sampul dan tulis satu persatu sampai kol 5 pagi tau.. nangess sbb sakit2 badan dan jari.. dah lama tak menulis.. selalunya menaip aje..
 

 
Sebenarnya aku dah nak pos semalam dah.. semalam tengahari aku pegi giant sebab nak pos surat2 ni la.. sampai je kat giant terus ambik borang pos laju byk2..
 
Pastu bawak anak2 pi mkn jap sbb lom mkn tengahari lagi.. lepas mkn aku pun tulis la satu persatu borang pos laju kat tempat mkn tu jugak..
 
Memula anak2 aku masih behave lagi.. diorang main sesama sendiri berlari2 ke sana ke mari.. aku lak teruskan aje menulis borang.. giler banyak borang yg aku perlu isi.. huhuhu..
 
Baru tulis 6 keping borang pos laju, tetiba apis cakap nak berak.. alamakkkk.. camne nihhh.. apis cakap dah tak boleh nak tahan dah..
 
Last2 kemas balik semua borang2 dan brg2 yg ada atas meja mkn.. pastu cecepat aku angkut anak2 aku pegi toilet.. bkn apis je nak berak, ica pun nak berak gak.. adeh laaa..
 
Settle urusan kat toilet aku pun angkut anak2 aku pegi kat meja tempat makan tadi balik.. niat di hati nak sambung balik mengisi borang pos laju.. tapi bebudak ni merengek2 penat..
 
Tapi memang diorang nampak penat pun sbb dari pagi lagi dah ikut aku kuar umah uruskan urusan persekolahan ain.. nak taknak aku pun angkut la semua pegi ke parking kete dan melepak dalam kete je..
 
Aku pun sambung kembali mengisi borang pos laju dalam kete.. payah betul menulis dalam kete ni.. tapi lega sikit sbb anak2 dapat berehat sementara aku sibuk wat keje aku..
 

15 minit kemudian sorang demi sorang pengsan menidurkan diri.. alamakkk.. tido la pulakkk.. camne nak pegi pos ni kang..
 

Ica pun tido gak..
 

Apis pun sama.. huhuhu..
 

 
Terus serba salah jadinya..
 
Rasa bersalah sgt tak dapat pos semalam.. padahal dah kat area giant dah tu.. tu yg aku wat status mohon maaf kat fesbuk semalam tu..
 
Anak2 dah tido memang susah sikit la kan sbb aku tak bawak double stroller.. pastu takkan nak tinggal bebudak dlm kete lak kan.. last2 terus balik umah je sbb kalau nak tunggu diorang bangun mau tutup dah pejabat pos tu..
 
Apapun semuanya sudah selamat di pos tadi.. mekasih pada semua yg membeli.. tak sangka begitu ramai peminat fridge magnet dan keychain..
 
 
 






 
 

Ni semua antara koleksi yg aku jual kat kwn2 fesbuk aku..
 
Aku jual ye korang.. kang apdet kat aku bila barang2 dah sampai.. harap2 takde laporan mengatakan tersilap dapat barang atau barang tak sampai2..
 
Jgn lupa inform aku semula okey.. nombor tracking pos laju aku akan bgtau nanti ye..
 
 

13 comments:

Unknown said...

Kak ana, bila nk approve sye ni? Huhuh lamo den tunggu...

Ana Suzana said...

issnoor..
dlm fb nama apakah.. akak memang susah nak approve kalau tak tinggal mesej sekali.. hehehe..

ieza ashaari said...

pergh.. untung r xpegi paris dpt brg paris.. hihi..

kelipkelipchumel said...

huwah.sunggoh gigih nih.kalau sy tau,sy pon tumpang kirim gk.ehehe...

ifa said...

Waa.. Bole kirim ke? Taktau pulak.. Selama ni dok baca blog. Tak teringat plk nk add fb. Bole kita add akak?

mamawaiz said...

maju biz kak...hehe

Aishah Ghani said...

Kak ana..ada lagi x frigde magnet? nak beli..huhu serious nih nak beli.. peminat frigde ni..

-anidaothman- said...

sis, ada lagi kaa Fm berbaki..nak jugak beLi :)

Zu Ismail said...

wah... ade lebih labih lagi ker?? canteq tuu.. :)

Ana Suzana said...

ifa..
boleh je add.. heheh

Ana Suzana said...

maaf ye kawan2.. semuanya dah abis belaka.. hehehe

Unknown said...

Salam kenal kak ana, nama saya vivi. Seronok boleh baca blog akak, kalau nak add akak kat fb boleh tak ye...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak ana, sheila pun minat fridge magnet! kalau tahu mohon ler belikan juga hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...