NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 01, 2013

EnTrY PeRtaMa 2013

Memula nak ucapkan selamat menyambut tahun baru.. tahun baru usia pun baru.. azam pun baru.. dan mcm2 la yg baru..
 
Moga diri ini jugak berubah menjadi yg lebih baik.. tak kiralah sebagai anak, isteri, ibu, menantu, kwn dan apa2 gelaran sekali pun..
 
Azam baru aku apa..?? errmmm ada lee.. rahsia dulu.. hehehe.. tapi tahun ni bg aku adalah tahun permulaan di mana aku akan sama sibuk mcm anak aku si ain yg sekolah pagi petang..
 
Pastu malam kang baru ada kat umah.. dah sama sibuk mcm encik suami.. aku harap aku mampu urus masa sebaik2nya.. mampu jaga makan minum keluarga mcm sebelum ni..
 
Tak dan le aku main masak2 di siang hari dah agaknya kot.. hidup byk dalam kete je pasni.. ** sob sob sob sambil lap hingus..
 
Ohye, sekarang ni aku masih cergas lagi mcm biasa.. memalam je mesti byk aktiviti yg aku buat.. lebih2 lagi bila anak dah masuk darjah satu dah tahun ni..
 
 
Ni la tugasan aku sekarang.. terhegeh2 nak tulis nama kat semua buku ain.. pastu byk dokumen yg nak di lengkapkan.. adehhhh..
 
Pastu dengan nak jahit lencana lagi.. mujur ada jiran depan aku yg baik hati nak tolong jahitkan lencana cun2.. maceh ye jiran.. nanti aku upah teh ais mamak.. hehehe..
 

Dah lama kot tak menulis, selama ni dok menaip je.. so tulisan agak huduh sikit kot.. takpelah asalkan boleh di baca sudah..
 
Tinggal arini je lagi cuti.. sok rabu dah start rutin baru, jadual baru.. pepagi dah sesama meredah jammed dgn org yg nak pegi keje sebab ain sekolah KAFA pagi.. tengahari baru dia sekolah kebangsaan..
 
Mujur ica dgn apis cuti lagi.. tadika diorang start next week.. so kurang sikit huru hara aku.. next week tatau le camne jadinya kang.. kita tungguuuuu..
 
Okey korang.. selamat menyambut tahun 2013..



11 comments:

Bicara hatiku... said...

pastinya akan terkejar2 menghantar anak sekolah kan... huhuhu

ssurianny samin said...

samelah kite..ihikkk....;)

~Cik Viva~ said...

tahun baru..buku baru...

zailamohamad said...

samerlah weh..kalau anak dah start sekolah..kita para ibu yang busy terlampau kan:P

n@D3iR@H said...

Kak, next year tempah je cop nama anak2 akk..senang cop je kn...selamat thn baru kak...^_^

n@D3iR@H said...

Kak, next year tempah je cop nama anak2 akk..senang cop je kn...selamat thn baru kak...^_^

mamawaiz said...

cantik ape tulisan akak..hehe

Chekgu Azrine said...

Samala dgn saya..huhu..3 org ank sek pg..

Nida Mohd said...

sibuk la pasni kn..semoga semua berjalan lancar..happy new year

hUbBuL jAnNaH said...

hepi new year k.ana....owhh,,ica nak sekolah dh ye....jap je kan..;)

IdaShazana said...

semua pun terkejar-kejar. lintang pukang la dibuatnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...