NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 08, 2013

WaJaH CeRiA aNaK2 Ku


Pestaim ica pakai uniform sekolah.. besar lak tu sbb ica kan kecik comei je budaknya.. jenuh la aku lipat tang lengan dan kat kaki tu sbb panjang sgt.. 

Baju tu pulak sikit je lagi nak cecah buku lali.. wahahhaha.. nak otter masih tak sempat sbb baru je smlm ambik uniform kannn.. so redha jelah.. hehehe





Dgn kakak kesayangan. .





















24 comments:

Norhidayah Mohd Kaharuddin said...

Alololo..comei benau si dede tu senyum..mahai rege nye tuh :)

si gebu said...

comel nya..
ain manis pakai tudung...
ica baju nya dah mcm jubah...]
dede biasa la mantain hensem boy..
semua angin tgah elok la tu...

Chekgu Azrine said...

Chomelnya mereka..tgok derang tak sabar nk tggu bb aish pkai bju sek..uhuk..

Me said...

jarang tengok dede senyum.. sekali senyum.. hensemnyaaaaaaa.. sweeett gitu.. ica nampak kemanjaannya... ain comel la pakai tudung gitu

-cinta soFiaSafiya- said...

HAPPYNYAA depa.....so comeii-comeii..


BAJu ica dh mcm jubah..hehehehhe

Ibu Lala said...

Sweet sumenye...

syalinda johari said...

comey2nya..baju ica buleh buat jubah dah tu..kekekee

*∽ IZAN ∽* said...

ceriaaanyaaaaaaa semuaaaa!!!
Ica pun dah masuk sekolah ek.. dah macam budak besarr dahhh

siti said...

yup kiut miut la anak2 akak....c abg tu pipi mcm letak blusher merah jer hihi. btw, salam kenal kak ;)

INTAN said...

a ah..biasenyer dede susah nk senyum ketawa cam tu...nmpk extra encem la!

Fifi Nadhrah said...

ica sangat cute.. baju labuh tu.. da macam jubah konvo.. hihi

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Ceria sungguh budak bertiga ni... comei jer..

Ana ni sama macam akak 2 heroin 1 hero... kadang2 kesian tengok hero tu kan.. terkial2 sorang2... tapi Ana boleh tambah lagi... akak dah pencen hahahaha

Syue Mustafa said...

Comel anak-anak Ana.

kemei said...

sweet :)doakn sy ada bby comel2 mcm ank akk jgk:)

Scarlett O'Hara said...

Alolo.... comelnya!!!!

Chinta Safia said...

Alololo..comeinyer..

kelipkelipchumel said...

comel jep sume.sgt suwiiitttt...

AxaNixa said...

empat2 comei!termasuk maknye skali :)

Saya Punye said...

amboihhh.. kciknya ica... sweet2 dorg buat mke.. ica happening sngt.. hihihihi..

Atie said...

Comel anak2 akak...

salam kenalan dari Atie.. :)

Aiza Hamdan said...

k.ana..dh mcm baju mengandung dah..hehehhe..ibu, wan sume kata cam tuh..cian kaisah..pakai size s pon still nampak besar..

MamaBalqis&Faiha@ZaJ said...

wahhh....comelnya pakai baju sekolah!!!!

Hasida Mohammed said...

Comey, ceria n bahagia..suka tgk!

Jamil Hashim said...

http://heartbeat.my?rid=28233.........
CUTE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...