NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, January 25, 2013

aKu YaNg KuaT MaKaN

Arini aku makan tengahari bersendirian.. nak mkn dgn encik suami tapi beliau pi solat jumaat so memang takkan dapat dating sama2 punyalah..

Makanya lepas hantar apis dgn ica ke sekolah tadi aku terus ke shell dulu utk solat zohor..

Pastu baru meneruskan perjalanan ke tempat mkn.. pening gak nak pi mkn mana sbb bosan sorang2 kann.. last2 ke Secret Recipe la kitaa..

Masuk2 je terus pi carik tempat duduk yg sesuai yg senang aku nak melantak dgn mudah tanpa hiraukan org lain.. yelahhh, segan kot kalau org tgk aku makan dgn gelojohnye.. hehhe

Lg satu segan kot kalau tetiba chopstick aku terpelanting ke hape ke kann.. aku bkn reti sgt mkn pakai chopstick ni.. tapi sbb nak eksyen punya pasal aku buat2 reti je.. hahaha..


Ni saje snap je ni..


Arini aku order air lain dr biasa.. selalunya mesti aku order ice blended caramel latte.. tapi arini jaga kesihatan sikit.. Ecewahhhh..

Aku order orange yogurt shake.. sedap la jugak.. cuma minum ni macam tak hilangkan dahaga.. makin haus ada le.. kekekeke


Ni lak yg aku makan.. lasagna..

Pestaim aku try mkn lasagna kat secret recipe ni.. yelahkan selalunya kalau nak mkn lasagna aku buat sendiri je..

Boleh tahan gak sedap.. bezanya dia takde kulit lasagna.. isi tomato dgn sikit daging kisar ( sikit sungguh sampai takde terasa daging pun ) dan jugak bayam.. 

Mujur cheese diorang taruk banyak2 so lulus di tekak dan perut serta usus aku.. hehehe.. aku kan hantu cheese..


Haaa tengok tu.. makannya sorang2 je tapi mencekik sampai 2 menu sekaligus.. kekeke..

Kat atas ni menu feveret.. nama menu ni vietnamese beef noodle apetah.. memang mabelesss.. makan lak dgn sos cili hijau dia lagilah mantappp..

Sekarang tinggal perut aku mantap ke tak nak sumbat kedua2 menu.. giler tamak kalo bab makan..

Sape2 yg berhasrat nak belanja aku makan sila pikir byk kali ye.. kang nanges kang tgk aku order makan tu ini.. resaksa la katakann.. hehehe..


20 minit kemudian.. 

Selesai lasagna aku kerjakan.. yg belen tu adalah daun bayam yg melekat kat pinggan.. jenuh aku keruk2 tapi degil gak nak melekat.. cettt...




13 comments:

Qashmere said...

hahahaha..makan ajer jangan segan silu..

Jom shop di Style Me Gorgeous By Qashmere for Plus Size Clothing and All

Yana Halim said...

perghhh....akak boleh je nak belanje ana makan, tp kat warung2 je le. hahaha...

Unknown said...

wah sedapnya..selalu kalu melantak sowang-sowang mmg cari pot yang tersorok sikit..maluuu

cahayahidupku.blogspot.my said...

"Kat atas ni menu feveret.. nama menu ni viatnamese beef noodle apetah.. memang mabelesss.. makan lak dgn sos cili hijau dia lagilah mantappp.."

yang ni abis ke tak... kalau tak abis pas pada akak pulak.. hahahha :D

izzeyda said...

slalu melantak sorg2, terutama time lunch.. semalam pn melantak sakan.. makan wafer (leomag) ngn laksa.. pas tu mmg sendat la prut.. ana mgkn org yg bdn kecik mcm kita ni prut mcm ni kot..

MAY said...

Tekak ni mmg x blh masuk lasagna.tekak kg kot..

Dilah Naim said...

bab makan, memang takde segan silu..sorang2 pun jadi..hehe

kelipkelipchumel said...

memang mantap lah gaya makan tu..mabeles..kamu memang hebat.siyes nih.

Unknown said...

Semuanya sodap!

Ina Mohamed said...

hehe..nasib baik bagitau, ingatkan tak makan sayur td ;)

Unknown said...

Btoi kata Ana, mkn kena ada strategi bru blh mkn dgn aman dan jayanya

Wanney Din said...

ahha.. yogurt shake tu sedap kan.. tapi tu la. tak hilang dahaga. hehe
Kisah Ibu pencen muda

Yong Is My Name said...

ana kuss semangat
tak padan ngan comei

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...