NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, January 22, 2013

LePaK DaLaM KeTe JeLaH


Arini lambat sampai tadika sbb jalan jem gilos kat highway nkve gara2 lori terbakar..   tak pasal2 sampai kol 2 ptg.. 

Mujur gak sempat sampai sblm waktu belajar sbb masa aku sampai td murid2 lain tgh berselawat.. ica lak bila nampak je teacher dia terus berlari2 gi kat teacher.. dia makin seronok gi sekolah..


Pas gi sekolah tak pi mana2 pun.. tak sempat kot nak merayap jauh2 mcm ikea, ikano bagai..

Makanya pegi cuci kete jelah sbb kete aku banyak giler dgn taik burung.. bertubi2 burung berakkan kete merah aku... cisss...

Tangkap kang masak goreng tepung baru tau.. suka2 je berakkan kete aku merata2.. ingat jamban bergerak ke hape kann.. huhuhu


Menanti giliran utk di vakum dan lap.. hilang segala taik burung dah.. hehhehe..


Sementara tu aku lepak jap makan keropok ikan dgn air oren je.. lapar nak mkn makanan berat2 tapi takde geng..

Bosan lak sorang2 skrg ni.. nak ajak encik suami mkn sama2 mesti dia dah mkn kot agaknya.. so mencekik kopok ikan sudahhh.. balik umah je kang baru mkn nasi..





8 comments:

Aiza Hamdan said...

wah..lawo handbeg munge²..hehehehe..superb lah k.ana..makin kurus lah pas nih..

shazrina said...

hoh ingat salji tadi ..hihi buih rupenye :) ..makan kopok je??? hiii jage diri sendiri senang je kan??

Hasida Mohammed said...

Bujang senang

Me said...

bujang senang?? eden terbayangkan buaya plak hahhaha... ampunnn ana hehe

Ana Suzana said...

Hahhahaha

Chekgu Azrine said...

Sedap mkn kopok skki skla..

sal-nurbeena said...

dulu ms bawa myvi olen ana slalu basuh sendiri jer...

Qashmere said...

Takde teman le plak sis ana ni hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...