NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, January 04, 2013

SaLaM JuMaaT SeMuA

Aktiviti hari ni :

6 pagi bangun.. mandi dan bersiap2.. 6.30 pagi kejutkan ain.. mandikan dia dan bersiap2.. pastu solat subuh sama2..

Kol 7 pagi bg ain sarapan.. pastu kol 7.30 pagi buatkan encik suami punya sarapan.. pastu aku dgn ain siap sedia nak kuar umah..

Ewahhh.. siap sedia dah mcm masuk pertandingan lumba lari lak.. kekeke.. tepat kol 8 pagi aku kuar umah..

Kali ni dah pandai kuar lewat2 pegi sekolah lak ye.. memula sekolah tu hari kemain lagi kuar kol 7.30 pagi.. skrg dah pandai sikit budget masa.. 

Jammed memang tak dapat di elak la kann.. tapi pegi sekolah kafa aku tak risau sgt sbb banyak parking.. berbeza dgn sekolah kebangsaan.. haaa yg tu aku cukup risau..

Jammed dah satu hal.. pastu kalau lambat sampai alamatnya silalah parking jauh2 ye.. kikiki..

Lepas hantar ain pagi tadi aku terus balik umah semula.. bg anak2 aku yg lagi 2 org tu makan lak.. pastu kol 10.15 pagi aku kuar umah balik ambik ain kat sekolah..

Pas ambik ain terus patah balik umah lagi.. sampai je kat umah terus tukarkan ain baju biasa sbb ada gap 2 jam utk melepak2 kat umah sblm gi sekolah kebangsaan..

Bg ain makan nasi.. pastu sila buat aktiviti bebas.. hehehe.. dan aktiviti aku skrg ialah..


Layan citer korea.. hehehe.. okey.. nak berehat jap.. tataaa..




15 comments:

Hasida Mohammed said...

Ada ank2 kecik brsekolah gitu le ragamnya..kdg2 rsa nk luruh tulang temulang bila ada hari yg sibuk n tjwb mghtr n mjemput ank cuma trhenti jam 10.30mlm..zmn akak htr jemput ank2 dh brlalu tpi bila d kenang2 tak sngka kita blh melaluinya n terasa puas krn ank2 lebih selamat bila kita htr n jmput mrk!

zawani yusoff said...

Best kan Kak ana jd housewife,dpt urus ank2 sndiri...agaknye org yg keje suami isteri mcm mn la ye...huhuhu...tensyen gak...ape2 pun,walaupun penat,rase puas ht dpt tgok dpn mate kite sndiri:)x Gitu?kikiki

Amalia Zurahim said...

ya allah kak....tak penat ke ke hulu ke hilir....sgt bertenaga!

Syue Mustafa said...

Penatnya rutin...

Nida Mohd said...

dah macam super mak ana skrg..pengorbanan seorang ibu dan isteri..caiyok ana..

Smiley said...

citer korea apa tu? I pon peminat k drama :D

IdaShazana said...

Tapi bila tgh bersemangat +ve, ni je la masa kita nk bergelumang dgn anak2. Kejap je diorg membesar

Jannah said...

kak anaaaaa!! Sblm tu nk gelak dlu... Hahhahahahaa.... Klu ye pn mood sekolah, xkan background blog ni pn berlatar belakangkn mood skolah kak... Hehhehee... Tahniahhhh sbb dpt balik sblm kol 7malam.. =))

MAY said...

Wah..mmg mcm tu kan.dl kite kcik2 pun mcm tu..

Syafi Najihah said...

Hi,
i'm selling :-
Korean Drama
Korean Movie
Japan Drama
anime
Chinese/ Taiwan Drama
Japan Movie
Korea Variety Show
Korea Concerts/ Award~
english tv series
Affordable and always available.
For any INQUIRY for price etc or ORDER please DIRECTLY EMAIL ME AT geniuslowpro5@yahoo.com or just pm us^^
available inDVD, VCD dan DATA
http://www.facebook.com/pages/Twinkle-Trio-Shop/320463608032717

zakiah anis said...

Sya yg mmbca plak rsa penatnya...pengorbann seorg ibu...

mamawaiz said...

wah..hantu korea gak akak ni ye.

..:::FIRDAUS@HUDA::.. said...

patut muka anak2 ala2 kpop....hehheehe

Mimiey.. (^-^) said...

akak, cite dummy mommy ke?
kalau cite tu...seyes best!!!!
mie pon tgh layan cite tu skang...hehehhe

Ash Famille said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...