NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, June 29, 2011

JaLaN2 CaHaYa SPK

Smlm ptg dalam pukul 4 aku pi angkut anak2 aku jenjalan umah kawan diorang kat cahaya spk.. lokasi kat sebelah taman perumahan aku ni je.. lgpun anak2 aku dah lama tak jumpa dgn hannah dan adam, anak kepada kwn aku jugak.. Kak Eynda namanya..

Dtg pun ada tujuan utama iaitu nak pi hantar ikan salmon yg dok kat dlm peti ais aku dah 2 hari.. hehe.. sian salmon tu sbb tak sabar2 nak pi jumpa tuan dia.. kekeke..

Bila dah jumpa mcm2 la cite yg kami bualkan.. pasal umah la, pasal kes ular la, pasal sekolah anak2 la.. ptg tu kak eynda ajak pi club house tempat dia tinggal.. tp sblm tu kenalah tggu anak kak eynda si adam abis tuisyen dulu..

Kami pun sambung menyembang pung pang pung pang.. memula menyembang kat hall depan.. pastu pindah kat hall satu lg.. pastu pindah kat tempat meja mkn lak.. kekeke..


Anak2 kak eynda dan ica..


Menu minum ptg.. tgk gmbr ni baru teringat yg apis mintak aku belikan roti kaler hijau tu haaa.. aiseyyy, terlupa la pulakk..


Adam rajin layan anak2 aku sampaikan si hannah jeles.. kekeke


Tu hannah tgh protes tu sbb abg dia asyik layan anak2 aku je.. kehkehkeh..


ica jumpa kopiah sape ntah.. hubby kak eynda punya ke tu.. hehehe


hensem tak ica.. kahkahkah.. aku tak suruh pun ye.. dia yg ambik dan pakai sendiri..


takutkan org.. jd hantu la konon.. kekeke


Terus aku suruh bukak dan letak balik.. merepek betul budak ni tau.. kekeke..

Dlm pukul 5.30 mcm tu kot kami kuar pi club house.. saje nak hiburkan anak2.. aku follow je kak eynda dr belakang sbb pestaim aku pi club house diorang..


Anak2 aku masa sampai sini punyalah terujaaa sbb menan2 kat sini byk yg takde kat playground umah kami..


Sambil2 tu skodeng tgk umah lawa2 kat tepi tasik tu..


Tu dia.. masing2 dah kuarkan kamera nak snap gmbr.. tp kamera kak eynda lg canggih.. hehehe


Yang si apis tu org suruh melompat, tp dia bantai baring2 lak.. siap suka lg sbb bila kakak dia lompat dia pun akan melantun sama.. kekekeke.. aku risau je kalau kakak dia terpijak perut dia tu kang.. ish3x..


Budak demam yg hepi.. hepi la sangattt, pastu naik kete je terus kata mak penat lahhh.. kakak demam lah makk.. kekeke


puas tgk mereka gembira..


ica suka main buai.. pastu mintak aku hayun laju2 lak tu.. sabar jelah..




hannah dan doll dia..




sesi ibu dan anak photoshoot gmbr..


Asyik ambik gmbr anakk aje, gmbr mak2 kurang pulak.. lebih2 lg gmbr aku.. kekeke.. so mintak bantuan anak kak eynda yg bujang tu utk snapkan gmbr kitorang..


ececehhh.. aku dah pandai pakai kasut tumit tinggi.. tu pun yg jenis wedges je la ye.. dah mula melupai kasut sport sket demi sket.. kadang2 je aku pakai kasut sport..




Masa ni perasan mcm anak dara lak.. kahkahkah.. ohh.. aku dah 30 dah rupanya.. takpe, umur hanya angka.. hehehe


Pastu kami pi jenjalan kat area pool lak..


sempat lg kak eynda curi2 snap gmbr aku ye.. kekekke




lenkali kalo nak pi main air leh la dtg sini.. tp utk penduduk luar mcm aku ni akan di kenakan byrn ye..


Okeyy.. dah penat dah main2.. lgpun hari dah senja dah.. aku pun nak pi kedai dobi pulak lps tu utk ambik baju keje hubby.. nak beli pampers lg.. so masa ni masing2 ajak anak2 balik..


Nampak tak ica tu.. dia stop kat situ sbb dia takmau balik.. asyik sebut tamannn aje.. tak puas main lg agaknya..


Dan aku buat tak tau je.. siap acah2 nak tinggalkan dia lg.. tp si hannah tu pulak yg melalak sakan sbb aku tinggalkan ica kat situ sorang2.. kekeke.. hannah lak yg terlebih emosi..


Budak yg melalak tak mau balik.. aloloooo.. cian dia.. lenkali kita dtg lg ye..


anak menanges tp maknya sibuk ambik gmbr.. kekekke..

Pas masuk dlm kete masing2 kami pun berpisah.. aku lak tak terus pegi bukit jelutong sbb masa ni aku kena pegi kat pondok guard Cahaya Spk utk pulangkan pass visitor yg aku terbawak kuar masa pegi club house tu.. kekeke..

Tp masa aku nak pulangkan tu pak guard kat situ siap ckp lg kenapa aku rajin sgt pulangkan.. dia suruh simpan aje sbb katanya nanti senang kalo dtg lg just tunjuk aje.. pulak dahhh.. tp aku pulangkan jugak.. hehehe..

Abis dah cite aku.. hehehe




11 comments:

CikNgah said...

mesti ica ckp.."apa la mak ni org nanges bukan nak pujuk sibuk amek gambar lak.tak patut tak patut"..hihihii

puansazusarin said...

akak mmg nmpk mcm anak dara pun..he3 =)

DeQWa said...

ica nangis merah 1 muke,hehe...comel2...

DeQWa said...
This comment has been removed by the author.
Liyana Aziz said...

salam kak ana... heheheh..
cahaya spk? dah dekat sangat dengan puncak perdana, yana belajar kat puncak perdana... suka tengok umah cantik2 kat sana...

Ana Suzana said...

Cikngah..
ahahahha.. snap tetap snap.. kang takde gmbr nak taruk kat blog kang.. kekek

Ana Suzana said...

mawar merah jambu..
cettt.. statement bikin akak perasan je tu.. kehkehkeh

Ana Suzana said...

deqwa..
pujuk2 kejap dah senyap budak tu..hehe

Ana Suzana said...

Liyana..
laaa yeke.. bljr kat uitm puncak perdana ke.. akak dok sunway alam suria dpn tu aje.. ^_^

Fazila said...

hehehehe gelak baca ragam budak2 nie... kejap masa berlalu kan... dah besar anak2... mula mikir nak baby lagi hihihihihihi :)

Merah said...

Hi,

Boleh ja nak stylo pakai sneakers ni, cari yang jenis walking shoes atau yang ala-ala ballerina shoes - dari jenis sport shoes gak.
Yang penting selesa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...