NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, June 02, 2011

CaTaLySt ViRgiN CoCoNuT OiL

Pg semalam posmen dtg hantar parcel.. memula aku konfius gak ape mende yg aku beli online sbb aku dah jarang shopping online..

Dulu2 je rajin.. skrg duit byk nak guna la.. so nak shopping online tu aku kurangkan sket.. hehe.. kurangkan sket je ye.. sbb tu aku tershopping gak.. kuikuikui..


Tapi aku shopping utk mende2 yg berfaedah je tau.. mcm tudung, baju anak2, dan produk kesihatan.. ececehhh..

Statement nak elak elaun di potong oleh encik suami la tu.. ayat kena cover2 sket.. sbb encik suami adalah silent reader yg setia.. hahaha..


Ni ha mendenye.. dah lama teringin nak beli.. tp baru skrg dpt beli..


rege sekotak ialah rm39.90


Ni yg dah selamat landing dlm perut aku tadi..

Tu pun susah payah aku telan tau sbb aku ni jenis kalo mkn kapsul2 besar mcm ni mmg agak jenuh nak telan.. telannya sebijik tp minum airnya sampai 2 gelas.. kah kah kah..

Sbbnya aku rasa mcm tersangkut kat tekak je kalo minum air sikit.. aku pelik betul kalo org tu mkn pil besar2 tp telan dgn jumlah air yg sedikit..

Kadang2 seteguk je.. perghhhh, kalo aku mau rasa tercekik terus kalau telan mcm tu.. kekekeke.. dasarrr..!!

Bila beli Vco ni aku rasa dah makin byk lak supplement yg aku nak telan.. innershine la, healin gamat la, vitamin c la, jamu la, perghhhh..

Pengsan kalo telan sekali harung tu.. mana yg aku ingat aku akan telan.. kalo tak ingat aku skip mcm tu aje.. hehehe

Korang boleh google je utk tau khasiat vco ni ye.. tak dan aku nak explain panjang lebar kat sini.. sape2 yg nak order tu leh inform kat aku.. okey.. tataaa titiii tutuuuu...




4 comments:

Yana Halim said...

baru nak tanya dah sampai ke belum. rupanya dah selamat ditelan...hehe

Adsfc said...

belum berkesempatan nak beli benda nie...rasa cam best jer tgk khasiatnye

Unknown said...

Kami ada jual murah jer baru rm36 masuk tgk kat elizatrading blogspot

Si kuDutLOly said...

Kite pon ade mkn vco nie kak . kite lak jenis memg x rety telan ubat . so kite akan gigit then kesip smp sume ubat tu da telan . pas tu buang klongsong plastik die tu . hehe ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...