NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, June 19, 2011

aLaMaK..!!!

Lani dah pukul 2 pg.. mata tak boleh lelap la pulak.. so aku belek2 le blog yg aku tak apdet dah 2 hari.. hehehe.. pehal jd pemalas sgt nak mengarang blog skrg ni ntah.. ngengada nih.. dush dush dush..

Td masa belek2 blog tetiba terperasan ada follower baru.. yg baru follow dan yg mmg dah follow blog ana ni ana ucapkan mekasih byk2 ye.. moga persahabatan walaupun di alam maya ni berkekalan hendaknya..

Berbalik pada cite follower td, aku terperasan nickname sorang follower baru ni.. apesal aku rasa macam pernah tgk dan dgr nama ni ekk..


Berdasarkan nama beliau di atas ni, aku cari dlm facebook.. hehehe..

Woooohohohooo.. baru aku tau dan baru aku ingat siapakah gerangannya beliau ni.. ececehhhh.. rupa2nya beliau ni Manager dr Berjaya Redang yg baca blog aku tu..

Dan beliau ni la belanja kami dinner malam terakhir kat pulau redang tu.. Mekasih byk2 ye Encik rizal.. moga makin murah rezeki encik Rizal hendaknya..

Dan kat sini ada serangkap pantun utk encik Rizal.. kekekke

Anak kucing jiran patah gigi,
Patah gigi sbb minum teh tarik,
Ada rezeki kami nak dtg sana lg,
Bglah kami harga pakej menarik..

Ngeh ngeh ngeh... baikkkk punya kipass.. kekkekeke..

InsyaAllah bln 9 kang kalau ada rezeki kami nak ke redang lg bawak org tua kami.. ada rezeki nak try snorkeling dgn scuba sekali.. ececehhhh.. scuba tuuu.. takpe, berangan dulu.. hehehe

Lagi pulak masa tu nanti Encik Hairi yg handle anak2 aku tu hari akan ada sekali utk tlg tgk2kan anak2 aku.. takkan aku nak menyelam angkut anak2 lak kan.. kikiki..

Dah la tu hari tak dpt snorkeling langsung.. rugi betul tak rasa pengalaman mcm tu.. huhuhu.. takpe, kita tggu bln 9 nanti InsyaAllah..

Apapun redang mmg terbaikkk.. rindunya nak pi bercutiiii...





8 comments:

zack mohd said...

same la kite.. jadi burung antu tkleh tidoo ekekek.. bulan 9 boleh pegi pulau lagi ke.. setahu z... tu dh ala2 musim tengkujuh dh tu... laut bergeloree.... :)

Effah Mahat said...

tu la.. jrg anna tak update blog. ape citer budak 3 org tu ?

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

hehe..sampai tak perasan ada follower baru..amboi busy pn ana kita ne

DeQWa said...

superwomen yg busy,....busy uruskan anak2,busy nk pikir nk lepak mn time antar ain g sekolah,blog pun xsempat.....powerlah akak...

Ana Suzana said...

zack..
diorang kata boleh lg pi sana bln 9.. siap ada rege promotion lg tau sbb maklumlah pulau tu nak tutup sbb monsun kann..

Ana Suzana said...

Mamafara..
bz sket le bila dah bukak sekolah ni.. malam2 pulak dah letih.. tp rajin blogwalking dgn online fesbuk.. cuba nak mengarang entry tggu mood dtg.. hehhee

Ana Suzana said...

ila..
surirumah sepenuh masa mmg bz.. hehehhe

Ana Suzana said...

deqwa..
sume kaum2 ibu supermom tau.. perghhhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...