NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, June 30, 2011

EnTrY MaKaNaN Je PaGi Ni

Memandangkan aku tgh lapo, aku buat entry mknn boleh..?? kekeke.. kalau korang kata tak boleh pun aku buat gak.. kehkehkeh..

Asyik cite psl anak2 je kan.. kang ada yg ckp mcm aku sorang je yg ada anak lak.. cite psl diri sendiri dan family, kang ada yg salah paham konsep kongsi kebahagiaan lak.. huhuhu..

Takpe.. kita selang2 entry okey.. ni aku nak tepek gmbr2 mknn je memandangkan waktu lunch hour pun dah tak lama pun lg kan.. :-p


Ni mkn kat ice room kota damansara.. aku mkn sorang2 je.. anak2 sibuk main..


eskrem Nut case.. so far ni je eskrem yg aku order selalu.. kikiki


kasi zoom sket.. sedapppp..


Makan nasi goreng kampung..


Durian tempura..

Semua aku bedal sorang2.. anak2 aku hanya mkn papadom yg ada kat nasi tu je.. kekeke.. buruk lantak sungguh..!!


Tgk la.. mkn pun sampai terpelanting itu stoberi.. sib baik takde org nmpk.. kekeke




apis kidnap papadom aku..


ica pun sama.. ain takde.. dia kat sekolah..


Ni lak mkn2 kat Laman Grill Shah Alam..

Nak mkn kat sini mesti kena ada hubby.. sbb wallet aku cpt kempis kang kalo pi sini.. hehehe.. so kalau ada hubby aku leh mkn suka hati.. kuikuikui


Jus tembikai utk aku..


Tak ingat lak nama dessert ni..


Lasagna.. feveret aku..


spageti carbonara utk anak aku


Tak ingat gak nama dia.. tp sedap.. 99 % mknn kat sini sume sedap2 belaka.. mmg sesuai le dgn rege dia..


lobster.. ni pun terbaikkkk..


Dan ni mknn bila aku tetiba kebulur masa tgh tggu ain abis kelas je.. pi drive thru je.. senang.. pastu mkn dlm kete.. hehehe


Feveret aku.. spicy chicken mcdeluxe


Dan ni saje2 try.. burger gcb.. tp aku lebih suka burger kat atas tu haa.. tu tetap menjadi pujaan perut ku.. hehehe

Ok.. cukup dulu entry utk pg ni.. nak sambung layan drama korea City Hunter lg sket.. pastu nak gi sekolah dah.. hehehehe.. tataaa korangg..

** Jgn gaduh2 kat shoutbox ana ye.. hehehe




10 comments:

Saudah Salleh said...

Alamak, teringin dengan Spicy Chicken McDeluxe..

myranaqi said...

arghh nk mkn eskrem 2...ice rooms...kat Trg xde ice rooms...mengidamnyer eskrem 2...ble dpt mkn ni

M.A.M.A said...

kak ana..laman grill tu mahal giler x? mcm nak g je mlm ni celebret bday abe. ok ke ek kak?

terpatrisinarabadi said...

tengah lapar ni, tertelan air liur...gurrrllllpppp!
Pedas+ sejuk + manis = syoknya..

baru pas mamam GCB ari tu....sedapnya :)

DeQWa said...

tgk makann kak ana nie,lapo la plak...nk tggu lunch our lambat lg nie...adoii la...

Lia said...

adooiiyaaaa... tergugat posa ai... heheee

Yana Halim said...

dah tau destinasi seterusnya----> laman grill...hehehe

NM02 said...

baru je tadi tepon hubby cakap teringin nau nak makan eskim nut es room... hadoiii.... dapnyer

Unknown said...

aisehhh.. salah baca entry pulak.. tengah pose ni.. tibe2 jadi lapo.. hahaha :p

risa said...

hahahaha...fensan doplohribunamblasratus saatttttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...