NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, June 21, 2011

aLiSyA DaN KuCiNg

Anak2 aku mmg suka kucing.. lebih2 lg si ica.. dia mmg suka betul dgn kucing.. tak kiralah kucing tu comel ke comot ke, asalkan namanya kucing dia tetap suka..

Bagusss ica.. cumanya aku mmg tak dpt le nak bela kucing sbb aku takut tak terjaga je kang.. tambahan pulak jadual harian aku mmg padat..

Tp padat2 pun aku curik2 gak masa utk apdet blog.. blog kan side income aku.. sikit2 pun ada gak hasilnya kannn.. hehe..

Di sbbkan kesibukkan aku, psl tu jugak aku tak sanggup bela haiwan peliharaan melainkan ikan je..

Tp takpe, kalau balik kmpg ica boleh gak main2 dgn kucing sbb kat kmpg ada bela kucing.. hehehe..


Ni kucing kat umah kulai.. kampung hubby aku la..

Nama kucing tu Y.. sbb Y maksudnya yellow.. ica kalo balik kulai mmg kucing nilah yg di cariknya.. kalo dia tgh menanges komfem diam punya kalo tunjuk kucing ni kat dia.. kah kah kah..


Punyalah suka dgn kucing sampaikan sanggup pasangkan cite kartun utk kucing tu.. keh keh keh..

Yg si Y tu pun diammm aje.. dah uzur betul dia.. umur beliau dlm 8 thn kot.. kalau sekolah dah darjah 2 dah agaknya beliau.. hehe


Ni pulak kucing kat umah kaklong aku..

Smlm masa nak pi jemput hubby kat klia aku pi lepak umah kaklong aku ni dulu.. kat umah kaklong aku pun ada kucing.. lglah ica terjerit2 kesukaan..


Nama timangan kucing ni ialah Lanun sbb mata beliau yg kaler hitam sblh tu dah mcm lanun..

Tp nama sbnrnya beliau ialah Irwansyah.. kah kah kahhhh.. ntah hape2 la kaklong aku ni bg nama.. kekeke.. nama Dafi pun ada tau.. wakakakaka..


Mcm biasaaa, ica cuba menjalinkan persahabatan dgn beliau..


ica bg irwansyah menan rimau.. kekeke


Tp sombong betul irwansyah ni.. dia buat tatau pun dgn ica.. cubalah say hai ke apa ke.. tak pun hulurlah tgn tu sbg tanda persahabatan.. ni takk, dokkk bersandar kat situ biarkan ica sendirian.. cetttt..






24 comments:

-iLLa- said...

comey btul posing duduk si irwansyah tuh..ekekekeke

CikNgah said...

ana kelakar lak bila ana bahasakan kucing tu beliau...kahkahkah

ADEEYA said...

Lol , saya takutt kucingggg :/

yana halim said...

suke tengok kucing. tapi nak pegang2, nak peluk2 tak berani. dah pernah kena cakar kat kaki sampai berdarah. huhu

zailamohamad said...

memang macam lanun ah si Irwansyah tu;P

Tg fatin said...

Comelnye gaya duduk irwanshah, tapi sakitla pinggang tgk dia duduk mcm tu.(-.-")

Geram.huhu.

conangirlz said...

hahahaha..kang klo kucing btol2 sbut hai..guane tu kak??ekekeke..

Aida Azryn said...

comel kucing lanun tu! ;D

Lia said...

alolo.. yg si Y tu dah uzur kan tp setia dgn ica yg lanun tu eksyen sikit.. hehee

MamafaraNzara said...

Anna.. dah nama pun lanun.. hehe.. harus macho.. :P

ameris said...

saya suka kucing tp x suka bela. tak tahan dgn najis kalu berak merata.

noor said...

ana...bab pasang cite kartun kucing bg kucing tgk tu mmg kelako...hehe...

Ana Suzana said...

iLLa..
tu la pasal.. duduk pesen menyandar la pulak.. kahkahkah

Ana Suzana said...

CikNgah..
sbg tanda hormat kat kucing.. tu psl panggil beliau.. kekekkeke

Ana Suzana said...

adeeya..
ni mesti masa kecik2 dah di larang main kucing ni.. ekekeke

Ana Suzana said...

Kak Yana..
perghhh.. mesti fobia nak pegang kann.. scary betul pengalaman akak..

Ana Suzana said...

zaila..
wahahhaha.. lanun yg takde perasaan.. cetttt

Ana Suzana said...

tg Fatin..
takpe, dia ada bengkung khas kot.. kuikuikui

Ana Suzana said...

Conangurlz..
lg bestt.. leh sembang2 pastu tanya ada akaun fesbuk tak.. kekekke

Ana Suzana said...

Aida..
aida pun mesti suka kucing kann.. eheheehe

Ana Suzana said...

Lia..
Y tu hubby lak yg tak brp suka sbb selalu spray kete hubby dgn kencing dia.. kekekke

Ana Suzana said...

Mamafara..
tul gak tu.. lanun kan pengganas.. kekekke

Ana Suzana said...

Kak ameris..
ana bela kucing hanya sblm kawen dan masa peknenkan ain.. slps tu dah tak bela dah sbb anak2.. hehhe

Ana Suzana said...

Noor..
ekekkeke.. budak ni mmg.. kalo dgn kucing sume dia nak share..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...