NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, February 09, 2011

TuNgGaNg HaiWaN @ ThE CuRvE

Tadi korang dah dgr sore aku yg pujuk ica majuk tu kan.. haaa.. ni aku bg video aku gelakkan anak aku lak.. sory la sbb ada mengilai2 sket sbb terlebih hepi lak masa ni.. ekekekeke..

Video ni aku record masa kami kat the curve.. layan anak2 main haiwan2 ni sbb aku mmg suka hepikan diorang..

Video gegar2 sket sbb sambil control haiwan yg ica tunggang tu.. kikiki.. aku sbnrnya geli hati dgn haiwan yg ain tunggang tu.. tersengguk2.. di tambah lak dgn insiden ain rempuh haiwan lain.. lg lah aku sakan gelakkan anak aku.. ekekke


3 comments:

Janna Wan Muhammad said...

ana,anak2 memang panggil Mak ehh? sama la cam akak ..anak2 pon panggil mak .... :)

RuHiL said...

aduh..! guling2 gelakkan haiwan ain.. yg menunggang ngan yg ditunggang sama2 ecxited.. si ica ngan apis cam blurr je pulak.. ekeke

anissa Idrus said...

Salam proses cuci tu mcm mana yea? Doc Korek ke? Sedut ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...