NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, February 04, 2011

CuaCa SyaHDu Je..

Ptg tadi hujan kat lebat.. syokkk je rasa.. pastu apa lg.. kami pun ambik keputusan lepak2 jelah kat tingkat atas.. lepak kat veranda.. hehe.. baru syiokkk..


Anak2 layan CD barney sbb siaran kartun kan takde kalo hujan2 gini..


Ain tu dah ngantuk sebenarnya tu.. stgh jam pastu terus lena..


Pemandangan kat depan veranda kami mengadap bukit Cahaya SPK..


Ni tgh hujan lebat ni.. dlm gambar tak mcm hujan lak..




Masa aku tgh taip entry ni pun kami masih lepak2 kat veranda..

Sbnrnya ni pestaim kami lepak kat veranda setelah sekian lama dok umah ni.. ekekke.. lepak2 sambil minum teh O panas.. kunyah buah2an..

Oklah.. ni entry saje2 je ni.. sambil layan berita tv3.. kang jap gi nak sambung lyn cite korea.. nak abiskan citer playful kiss.. ngeh ngeh ngeh.. mlm td layan sampai tak sedar tertido.. kekeke



Ok.. slmt berhujung mggu korang..



17 comments:

liyanaziz said...

umah akak dekat kolej yana.. heee.. kawan cakap memang hujan lebat kat sana.. heee

Mokteh said...

cantik la verandah awak ana! i like:)

ADEEYA said...

NICE VIEW YOU HAVE ! :D

illa said...

Cantik umah ana..selamat berhujung minggu!!

Hafriz el-Muhammady said...

waa...beznye. cntik hiasan dlm rumah. veranda pn nice!! hik3..^_^

farah fauzi said...
This comment has been removed by the author.
farah fauzi said...

wahh..cantiknyer deco..akak mesti terrer dalam bab2 ID nih..

syuE said...

cahaya spk? lorh..dari kolej puncak perdana jelas terpampang cahaya spk tu..rumah sis dekat-dekat dengan situ rupanya :)

Yan said...

Kalau cuaca cam ni mmg sdap minum air panas dgn biscuit kering..

Alin Marlini said...

bestnyer ada verandaa ek..

fa10 said...

nyaman jer nmpk, dpt pula secawan kopi..

Ana Suzana said...

Yana..
umah akak dpn uitm puncak perdana.. hehhe

Ana Suzana said...

Mokteh..
macehhhh.. hubby punya idea tu

Ana Suzana said...

Adeeya, illa , hafriz..
mekaseyyyy...

Ana Suzana said...

Farah..
tak terer laa.. tiru idea org je.. ngeee

Ana Suzana said...

Syue..
umah akak sblh cahaya SPK tu

Ana Suzana said...

Kak Yan..
besttt ooo lepak2 time sejuk camtu.. hehe..

Alin..
best tp jarang sgt la lepak situ.. kang nyamuk geget.. ekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...