NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, February 24, 2011

AiN DaN OtRoMeN

Kisah dvd korea lagi.. hehehe.. sblm kuar umah tghari td ain ambik dvd BOF aku ni kat atas meja..

Pastu dia suruh aku pasang dvd ni katanya nak tengok..

Aikkkk.. hang pun dah minat sama ke tgk citer korea.. pelik nih.. biar betull..


Aku pun tanya la apesal nak mak pasang lak..??

Ain cakap yg ni kan cd otromen.. kakak nak tgk otromen la.. bila mak belikan cd otromen utk kakak ni..?? tp mana gmbr otromennye mak..??

Sabar jelah.. shadap youuuu..!! ape ke otromen peginya..



5 comments:

abeshazwani said...

hhahahahhahahahaa.....jun pyo nmpk cam otomen kot.

Qaseh chenta said...

hahha..pelakon kot die tgk cam cite otomen...hehe

yats said...

kelakar la ain.. :)

maziati said...

hahahaha..lau akak sya yg minat giler kat junpyo ni dgr statement ain,boleh nangessss ni...

am0i Ida said...

nakal la ana nie..siap buh mixpod bof ost lagi..uwaa nie yg malas nie..terkenang kisah lama huhu..

p/s: mmg tak dinafikan k-drama nie mmg pandai buat org kita menangis, kalah bollywood.. teringat lak zaman kemaruk winter sonata dulu..kan bagus kalo org kita bole buat drama camnie tp yg islamik la cam AAC..sure meletop

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...