NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, February 08, 2011

aPa KaMi BuaT SeKaRaNg

Balik dr sekolah tadi aku dah janji dgn anak2 aku nak bg diorang main air dlm pool.. dgn syarat takmau gaduh2 time mandi.. semua setuju dan excited bkn main lg.. yelah, dah lama aku tak bg diorang mandi pool sbb hari2 hujan je kan sblm2 ni...

So bila sampai je umah cpt2 aku pi ambik seluar pendek utk 3 org budak ni.. ain dgn apis aku suruh pakai sendiri.. ica je yg aku pakaikan sbb dia tak reti lg pakai seluar sendiri..

Tetiba masa aku tgh prepare baju2 utk pakai selepas mandi, apis dtg kat aku bgtau yg dia dah pakai seluar dah.. hehehe


Nampak mcm berjaya dia pakai seluar sendiri kan.. bagussss..

Tp sbnrnya...

*

*

*

*

*

Beginilah hasilnya... wakakkakka


Satu lubang seluar tu dia sumbat kedua2 kaki dia.. kah kah kahhh


Pastu aku suruh dia duduk jap.. saje nak snap gmbr dia dlm keadaan mcm tu.. ekekkeke.. geli usus perut aku ketawakan dia.. hahahahha

Pas snap gmbr tu aku terus betulkan balik seluar dia.. pastu ajak sume pi masuk dlm pool..


Alisya siram kepala kakak dia.. cari pasal sungguh dia ni tau..


Apis tgh nak jd kapal selam katanya.. apis ckp " apis jadi kapal selam yg hebat kan makkk.."



Sambil aku taip entry ni sambil aku monitor diorang yg tgh sakan main air dlm pool tu.. jap lg kang baru mandikan kat bilik air.. pastu bg mkn nasi.. pastu leh la berehat2..




17 comments:

Ijah EmoTemo said...

ekekekeke...apis apis... teringat dkt budak kecik dkt umah ijah , kdg2 pun dia pki seluar mcm tu. haha.

OneSimpleMother said...

kakakaka.. usus perut akak pun geli2 jer gelakkan apis ni.. kesiannya dia.. mak dia memang suka nyakat dia kan.. :D

aQueen said...

hahah. apiz nak jadi kapal selam yg hebat cemana kalau dh air byk tu jer.. tkde nyer nk terselam..heheh..

illa said...

Salam..kahkah..saya dok gelak sorang2 tgok gaya si apiz nie..nakal tau mak dier nie..sian apiz tuu..hahaha

mannira said...

lawakla apiz ni...kondifen je betulkan..air nyer takat buku lali ica je..heh..heh..

Ms. MieRa said...

kelakau ler apiz.... tapi lagi kelakar, mandi pool tapi xnampak pon airnyer.... hehehe

Hanim Najib said...

hahahaaa..bkn stakat tatahan tgk apis yg layan pakai suar sdr..tp tatahan ngn maknya yg sempat lg soh anaknya pos duduk ngn suar cenggituh..saba je laa maknya ni pn..kekeke..

Salina said...

lucu betol tengok ragam si apis ni..tengok pic pun dah tergelak kita di buatnya..

zih@n said...

kikiki..pepagi dh gelak sorg tgk pic apis..dh agak dh..dgn muka tak bersalah dia ikut je mak suh buat apa..kiki

Ana Suzana said...

ijah..
apis ni selalu sgt pakai mcm tu.. ekekkeke..

Ana Suzana said...

Kak Mas..
ana mmg suka buli dia.. ekekekke

Ana Suzana said...

Aqueen..
wakakakka.. malas nak isi penuh2.. jimat air.. safety pun ye gak.. miahahhaa

Ana Suzana said...

iLLa..
gitu le keje ana kalo dgn bebudak ni.. ekekkee

Ana Suzana said...

Mannira..
ada jugak yg perasan sukatan air tu ye.. ekekkeke..

Ana Suzana said...

Miera..
kah kah kahh.. malas nak isi penuh2... kang lg takmau kuar budak2 ni kang

Ana Suzana said...

Kak hanim..
lawa kan skirt dia.. ekekke

Ana Suzana said...

Salina..
apis ni selalu kena buli dgn ana.. ica dgn ain pun selalu buli dia.. hahaha



zihan..
itulah yg pelik tu.. dia konfiden betul dah pakai dgn jayanya.. kikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...