NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, February 23, 2011

KoLeKSi TeRkiNi

Yeyeeee hoyeee.. sukanyaaa.. aku dah beli dvd cite feveret aku.. miahahhaha.. ni gara2 masuk kedai speedy la ni.. kan tak pasal2 aku terembat yg ni.. ehehhe..


Suka sgt2.. aku baru thn ni kemaruk nak layan drama korea.. sblm2 ni mana ada.. kikiki..


Yg ni je kot aku buat koleksi.. Boys Over Flowers

Yang drama lain2 aku layan melalui internet je le.. rabak wallet aku kang kalo beli dan jadikan koleksi.. tak psl2 kang hubby cut elaun aku kang.. huhuhu..

Apaaa..?? nak pinjammm..?? tak bolehhh.. kekeke..

p/s : akhirnya td terserempak jugak dgn rakan blogger AINI wife kepada Hazamin kumpulan nasyid inteam.. terperanjat tau ana bila ada yg cuit2 masa tgh dok bergusti dgn apis dan ica kat kedai jajan.. ekekekke..

3 comments:

Miza Yusof said...

miza ada dvd BOF :)
Best kan cerita ni.

Qaseh chenta said...

nak gi beli dvd full house,hehe
biar org ckp cite basi,tpi sy suke...ulang 10x pun xjemu...haha
best kan layan cite2 korean nie....

ieda said...

sib baik akak x minat kalau idokkk harus jadi mcm ana ekekkeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...