NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, February 25, 2011

KeMaiN LaGi aNaK2 aKu Ni Ye..

Aku ingat aku je yg taruk kasut spare dlm kete.. rupa2nya anak2 aku pun sama jugakk.. tu diorang yg susun sendiri tu kecuali ica la sbb dia mana reti susun sendiri..

Dah tentu ain punya keje ni.. paling byk kasut spare ain le dlm tu.. ain punya ada 4 psg.. ica 3 psg.. apis je sepasang.. kasut hijau ben 10 tu le..

Tu pun apis jarang pakai sbb leceh betul nak pakaikan dan tanggalkan.. tambahan pulak apis ni tak reti sgt lg nak pakai sendiri kasut ben 10 tu.. tp yg benonye aku malas.. hahaha.. pakai selipar lg senang..!!

Diorang ni mmg dah di ajar utk susun kasut masing2 sama ada dlm kete ataupun dpn pintu rumah.. tp kdg2 diorang sepahkan jugak.. tggu aku mengaum baru nak reti kemas elok2 kasut tu.. cehhh..!!



10 comments:

a l y a a a h m a d said...

hahhaaahha....byk nyer kasut...dh mcm rak kasut dh nnie....tenggelam warna ijau sbb byk pink.

azza said...

he..he..he..samala ngan kete aza tu..bukan penuh dengan kasut tp penuh dengan fail-fail keje hubby kat tempat duduk belakang tu.....

farah fauzi said...

kecik2 dah byk kasut nih..bila dah besar mesti lagi bayk nih...hehe

@e_da said...

bagusnya anak-anak dah dilatih camtu.. nanti senang keje mama.. sy pun suka simpan koleksi kasut dlm keta.. senang nak tukar2.. hihi

Ana Suzana said...

alya..
apis tak byk kasut sbb susah le nak cari kasut yg kaler hijauuu je..

Ana Suzana said...

azza..
kalo penuh fail2 tu dah mcm kete hubby ana je.. kete ana selain kasut, penuh dgn pampers standby gak, pastu biskut2 dgn air.. dah mcm dapur bergerak.. ekekkeke

Ana Suzana said...

Farah..
dah besar kang pakai kasut sport je mcm mak dia.. senang.. kuikuikui

Ana Suzana said...

@eda..
ana pun letak kasut dlm kete gak.. satu selipar satu lg sandal utk pakai dgn baju kurung.. tp selalunya ana pakai kasut sport aje.. hehehe

umi aiz said...

wah da macm mini rak car pulak..(ade ke) heheh...pinky lbh ni....belum msuk yg kck lg tu kn kak..

Ana Suzana said...

Umi aiz..
dah termasuk yg kecik tu punya.. hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...