NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, February 02, 2011

SaRaPaN PaGi DeNgaN NaSi

Ha kauuu.. dah tak tau nak letak tajuk apa.. blurr pulak.. hehhe.. pg2 lg aku dah pening nak wat sarapan apa.. mee goreng dah selalu sgt.. bihun singapore pun dah selalu jugak.. tetiba baru terfikir aku jrg wat nasi goreng.. maka menu pg ni adalah nasik goreng.. ngeh ngeh ngeh


Gigih aku hias mcm mkn kat kedai tau.. daun pisang tu aku beli kat pasaraya mydin je.. konon2 nak buat nasi lemak.. sekalinya kelapa parut lupa beli daaa..


Bahan2 nasi goreng yg so simple, ada udang, sawi, ikan bilis yg di tumbuk dgn bwg putih, lada merah dan cili api.. dan tolorrr..


Aku lak melantak Calzone..
Haa.. yg ni jgn korang mintak resepi lak.. ni hubby aku belikan kat pizza san francisco mlm td.. so pg ni aku panaskan balik je.. hehehe..

Huargghhhhh... ngantuknyeeee... mlm td hubby dgn anak2 tido punyalah awal.. aku je yg tido kol 4 pg.. huhuhuhu.. padan muka aku..



7 comments:

sayangsayangibu said...

nasi goreng sarapan

sah sah makan t.hari lambat..

Hafriz el-Muhammady said...

uish... nyum3..
rasa mcm nk kne sarapan scond round ni...^_^

Janna Wan Muhammad said...

sadapnya...kalu akak sker beli santan yg siap perah dah, maleh nak perah2 kelapa..muehehehe.

Yan said...

BW ke yg tido sampai kul 4 pg?

Yan said...
This comment has been removed by the author.
Zur@ZaRi said...

sedap nyer... nak sikit boley...
lapar ar sbb tak sarapan lagi ni...

AiDa AzRyN said...

wah! nampak cam sodap! XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...