NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, November 19, 2012

SyoK BeTuL Di KaMpuNg


Sepanjang 2 hari di kampung memang syok sungguh.. keje aku asyik makannn je kejenye..

Tambahan lak menu kat kampung adalah nasi minyakk je..

Nasi minyak abah aku masak memang terbaikkk sampai tak boleh nak benti mkn..

Paling kurang pun aku akan tambah nasi sampai 3 kali.. huhuhu..

Abah aku kan tukang masak kenduri.. so jadual dia setiap hujung minggu memang penuh dgn tempahan..

Yg bestnya abah aku akan masak lebih utk kami kat umah ni mkn.. tu yg dalam 2 hari ni bedal nasi minyak je kejenye..


Pastu lak abah belikan durian.. Perghhh memang bestttt..

Hari sabtu kami sampai abah dah standby belikan durian.. pastu hari ahad pun abah belikan lg.. hehe

Memang padat le perut aku dlm 2 hari ni dgn nasi minyak dan durian.. bergusti2 mknn tu dlm perut aku.. kihkihkih

Jeles betul aku dgn harga durian musang king kat kmpg ni.. murah betul.. 

Sekilo rm15 je.. kat kl/shah alam mana nak dpt rege camtu.. ish3x. .

Ohye, berbalik pada citer apis, si bujang aku tu masih tak sihat.. bdn dia dah tak panas mcm hari sabtu tu..

Tapi dia selalu merengek2 ngadu sakit kepala.. nmpk memang mcm sakit sgt2..

Aku pun tak tau nape.. adakah sbb dia demam atau ada sbb lain.. huhuhu..

Bila dia ngadu sakit kepala mesti aku akan picit2kan bahagian yg dia rasa sakit dan pening tu..


Ni budak nya.. 

Sepanjang 2 hari kat kmpg apis kurang aktif mcm selalu.. dia byk baring dan merengek je..

Dia rasa pening2 kat bahagian dahi sebelah kanan.. bahagian lain tak sakit katanya. .


Risau betul aku tau..

Malas nak bwk gi klinik biasa.. kang balik2 dia tanya aku tu ini je kang.. huhuhu..

So kami laki bini pakat nak refer spital terus lg puas hati..

Yg merisaukan kami ialah bahagian yg dia ngadu sakit tu adalah bahagian di mana dia pernah jatuh dan benjol besar di dahi..

Boleh rujuk kat entry Sini


Sian kannn.. lemauuu je.. tapi Alhamdulillah makan nasi masih mau.. kalau dia takmo mkn lglah aku risau kang..

Moga apis cepat sembuh.. Amin. 






5 comments:

sis shuhada said...

Salam ana. Moga apis cepat baik ye.

sis shuhada said...

Salam ana. Moga apis cepat baik ye.

Allene said...

la.. napa ni apis... cpt2 sihat ye...

Eey said...

Salam Ana...
Budak2 kalau terhantuk kuat better pi check doktor. Takut nanti ada darah beku. Moga Apis cepat sembuh.
:)

Amalia Zurahim said...

salam kak...br arini kenal blog akak..best nyer dpt travel..oh yes, mcm biase tgk je rumah kmpg akak tu...tp tktau kat mana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...