NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 16, 2012

LePaK DaLaM KeTe


Hari ni hampir2 malas nak pegi sekolah.. lebih2 lg bila ica kol 12 tghari baru bgn.. ish3x anak dara ni.. 

Tapi bila anak2 asyik sibuk tanya bila nak pegi sekolah maka laju2lah kami bersiap2.. hehehe..

Anak2 dah mkn siap2 kat umah.. aku je yg tak sempat nak mkn.. 

Jadinya masa ontheway nak ke sekolah tadi aku singgah drive thru kfc kat tepi highway.. lapar kottt..

Pastu terus pecut hantar anak pegi sekolah dan kemudian baru mencekik dlm kete.. hehehe..


Tu diaaa... siap bwk pinggan dari umah lagi..

Pinggan pun bawak yg dah sopek2.. parking kete kat tempat selamat, kuarkan pinggan pastu tuang le nasi dgn hayam..

Makan le dgn tenang dlm kete sambil dgr ica membebel.. kikiki..


Ica sibuk nak join makan sekali..


Lepas makan ica terlebih rajin lak.. Dia lap2 habuk dlm kete aku kengkononnya tu..


Pastu main panjat2 lak.. kekeke.. mula membuas dlm kete..


Get ready..


Posing jap.. hehe..


Weeee gelongsorrr..


Panjat lagi pastu gelongsor lagi.. kan main lagi ko ye..

Arini melepak dlm kete jelah sampai bebudak abis kelas.. 

Tu yg ada masa apdet belog tu.. hehehe..





6 comments:

Nurul Ain said...

ada kelas khas ke?kelas tambahan? belum start cuti sekolah?

Ana Suzana said...

Cuti sekolah lambat lagi lorrr.. sekolah lg seminggu..

zawani yusoff said...

Ica tomey.......ekekekekk....ns KFC tu ade kuah x k.ana?heheheh

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

mmg bgus suruh bsuh luar keta sekali

CIK Y O N G said...

Salam Ana Su..

Blog yang best utk tiap hari cik yong singgah minum kopi dulu pagi2..
salam syang dari cik yong..

qemaishak said...

siap bawa pinggan tu ekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...