NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, November 14, 2012

BeRSiaraN DaRi THe CuRvE

Baru je selesai mencekik sandwich subway.. jagung cawan dan ice kimo sour sop kat the curve..

Masih kena merayap ulang alik ke sekolah sbb anak2 masih belum cuti sekolah lagi..

So aktiviti merayap selepas hantar anak2 ke sekolah masih aktif di lakukan..


Ica lah peneman dan penyeri sepanjang masa.. dia takmo makan sbb dah kenyang.. kejenye asyik ngacau aku mkn jelah..


" makkk.. dalam mulut ica ada kucing. ."







9 comments:

||alis|| said...

Kuceen..?? Nasib sudu acik alis x tpelanting jauh. Haha

||alis|| said...

Kuceen..?? Nasib sudu acik alis x tpelanting jauh. Haha

Puteri Satu said...

heheh camana kucing boleh masuk dalam mulut ica ni...hik hik...

Bonda Ryan said...

ok faham. teknik menarik perhatian ica sgt menakjubkan, nnt bonda nak try kat RYAN4..ekeke!!

Puan Permaisuri said...

Kak ana, takde twitter ke? blh la nnt kita tweet2 hihiii

IdaShazana said...

Macam makan 3 org je

fiza damia dahlia said...

comei je ica.geram betul la dgn dak tecik ni...hehehe...kak ana follow kak ana... Klu rajin singgah la sini yek...http://fizadamiaresepi.blogspot.com

fiza damia dahlia said...

comei je ica.geram betul la dgn dak tecik ni...hehehe...kak ana follow kak ana... Klu rajin singgah la sini yek...http://fizadamiaresepi.blogspot.com

kelipkelipchumel said...

hye.assalamualaikum tuan tanah.me br few time singgah sini.jenguk2 kamu punya resipi msk2.tetiba nak jugak jugak tgl komen bila baca tang dlm mulut ica ada kucen!! ahaha.. very funny jua kaya fantasi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...