NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, November 08, 2012

SaBaR JeLaH..


Ni kisah pg tadi

Ni punca2 kenapa belog tak sempat berapdet..

Yang si ica tu nanges2 sbb nak berdokong.. padahal dia tau yg maknya tgh sibuk iron baju..

Tapi sibukkk gak nak aku dokong dia.. melalak sekuat hati sambil tarik2 tiang letrik, eh takkk  kaki aku la.. hehehe

Pastu yg si apis lak melalak2 gak sbb nak abah dia.. abah dia masa ni dah gi keje dah..

Dah tu sape suruh bgn kol 11 pg.. opkos la abah kamu tu dah ke tempat keje.. ish ish ish..

Sudahnya sorang tarik2 kaki kiri, sorang lagi tarik kaki kanan.. 

Terbenti keje aku gosok baju.. camne nak gosok baju kalau diorang wat aku camtu..

 Ni kalau tercabut kaki aku ni tak psl2 aku berkaki ayam je kang. .


Lama lak tu meraungnya.. sampai nak pegi sekolah pun masih melalak lg dak 2 org ni..

Kang lama2 aku yg nanges gak ni kanggg.. 




14 comments:

Allene said...

pening pale da.. lin anak sorang nangis kat kaki pun da pening.. tp comel apa.. :D

Ibu Lala said...

hye salam kenal. nanti singgah blog saya ye..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. hahhaha kesiannya mak diorang. biasalah kak, budak2 kan. hihi kagum dgn kak ana. hehe

ct lakiah said...

comey la... comey kat saya je tapi penat tuk kak ana..hahahaha...x penah jemu baca blog kak ana..hihi..

Ibunda said...

sempat lagi snap gambar tuhh... huhh kalau saya dh xtau nk capai mana dahhh.. sensitif betoi kalu ank2 nagess

sw33T MOm... said...

ni ikut sape ni nangis peluk tiang, eh salah peluk kaki, hahahahaha..

syalinda johari said...

hahahahahahaahaha..dan lagi mak dia ambik gambaq buat bukti..kahkahkah...lebh kurang perangai anak2 saya jugak la tuu

Norliza Ismail said...
This comment has been removed by the author.
Ana Suzana said...

bukti tu perlu sbb ana kan suka buat karangan bergambar.. kekekke

Norliza Ismail said...

Hahaha.. telatah anak2 masa kecik mmg memeningkan kepala. Tapi nnt bila dah besar kita rasa miss pulak pada keadaan macam ni.

Seronok baca blog ana ni. Kadang2 gelak sendiri. Jemput singgah blog ibu.

http://IzaIsmail.com

nome said...

Geli tiak tgk derang berdua pegang kaki maknya...muahahahaha....anak o anak....ekeke

||alis|| said...

Haha.. Siap dgn bukti.. Mujur ain dh xpndai nk tarik tiang letrik.. Eh...kaki kak ana... Kot x mna nk cri kaki extra tu..

Pitam ai tgk.

Bonda Ryan said...

cer kak ana bayangkan klu anak as 4 ketol tuh buat gini, last2 kroh...kroh jer atas sofa sambil sorang tarik satu tangan dan kaki.malas nak layan...ekeke!!

laila74 said...

Geramm tul kalau anak2 wat peel cam gini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...