NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, November 09, 2012

MaK TaK SiHaT


Mak ica dah 3 hari tak sihat.. tapi mak taknak ica bgtau mak sakit apa.. nanti kang mak marah ica.. 


Sekarang ni ica tengah teman mak dlm kete..

Abg dgn kakak dah pegi sekolah.. Ica ajak mak pegi tempat main tapi mak kata mak malas..

Mak kata mak nak duduk dlm kete je.. mak nak berehat.. ica sedih.. ica nak pegi main tapi mak taknak layan..

Nasib baik ica ada zirafah.. ica sembang dgn zirafah je sbb zirafah tak marah ica..


Besar kan lobang idung zirafah ica.. hehe

Sekarang Ica tak jadi nak sedih lama2 sbb mak dah belikan ica sugus.. mak nak ica dok diam2.. baiklah mak.. 


Mmuahhhh..


" makkk.. zirafah ica terberak la mak.. tengok montot dia ada taikk "


" biar ica basuhkan "


Ni lah ubat mak ica.. cian mak..




23 comments:

IdaShazana said...

"Ica rasa mungkin mak nak bagi adik pada ica"

JaSSNaNi said...

take care.. moga cepat sembuh ye.. :)

Shila Rossilawati said...

tu rasanya mcm pil tahan sakit tu...ermm...pening kepala ni...ica nak dapat adik ke?

Eey said...

Amin. Moga Ica akan dapat adik cepat, hehehee... Nanti suh Mak Ica rehat byk2 ya!
>o<

norh said...

moga cepat sembuh ya...

Saya Punye said...

ok ica... kamu sngt comey.. moga cpt sihat kak..

Me said...

semoga mak ica cepat sembuh & ica JADI KAKAK yg baik ;)

Amyra Chuari said...

semoga mak ica cpt sembuh yer...

Ana Suzana said...

Spekulasi sungguh korang kannn.. ana pakai iud lorr.. lom bukak lagi iud pun.. heheh

Allene said...

get well soon kak ana...

Ina Hashim said...

salam ana,

demam eh?nmpk cam ubat demam ngan antibiotik tuh...cecepat sembuh ye

azinuj said...

hik hik..baru nak komen lebih kurang same ngn sume...k.ana dah bersuara pulak...hahha :)

syarqiah75 said...

salam ana...hrp2 cpt sembuh...

Nana Kassim said...

Get well soon kak....ica jaga mak leklok tauuuu...kot2 ica nak dpt adek tuuu...

ct lakiah said...

jaga mak leklok tau ica.... ade isi kot kat perut mak ica tu...hehehehe...:)

ct lakiah said...

jaga mak leklok tau ica.... ade isi kot kat perut mak ica tu...hehehehe...:)

puan.mila said...

smoga cepat sembuh kak...

JunAina said...

Ica jangan nakal2 nanti mak belikan gajah pulak kawankan zirafah tu...ehehe...

Moga cepat sembuh.

deeha said...

xtepat pulak spekulasi ica nk jadi kakak hehehehe

Smiley said...

semoga cepat sembuh ana

Adnazthie said...

ha ha ha..Ica..Ica, kiut sesgtlah. Acik nk golak aje baca n3 ni, smpi anak Acik kata mama ni gelak x yentu pasal...

Semoga mama Ica cepat sihat ye, nnt dia basuhkan berak zirafah tu..hik hik hik

laila74 said...

Akak pun terpeknen masa pakai iud,tak mustahil tu.


ketikketok said...

".. to love is to care, to care we must share..."
get some and feel awesome at BBC MARDI Station CH39000

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...