NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, April 13, 2011

SeLaMaT HaRI LaHiR AbaNG..

Entry ni khas buat suami ku yg sangat2 di cintai..


13 April 2011

Selamat menyambut ulangtahun yg ke - 30 thn.. dah angka 3 pun kita kannn.. ehh copppp, ayang belum lg.. kekekeke


Dan sempena hari lahir abg, ayang hanya mampu belikan sepotong kek utk abg.. bkn tak mampu utk beli sebijik kek.. tp ayang tau kang abang tak mampu nak abiskan semuanya.. ahahha..

Takyah beli sebijik pun takpe kann ni pun dah kira okey.. konon2 nak nyanyi dgn anak2 tgh mlm td.. sekalinya ain dgn ica bantai tido dulu.. ain lg le, tido dr kol 7 ptg sampai ke esokkan harinya baru bgn.. penat menoreh agaknya.. kah kah kah

Sbnrnya ain la pun yg boleh di harap utk nyanyi lagu hepi besday.. apis dgn ica tu backup singer je.. nyanyi pun masih berterabur lirik lg.. kah kah kahh.. udahnya kita sume bantai tido sblm kol 12 mlm.. ahahaha..

Sory ye yang sbb jadi org ke berapa ntah ucap slmt hari lahir kat abg.. sdgkan kat wall fb abg dah ramai yg ucap dulu dr ayang.. tp takpeeee, diorang ucap tak kuar bunyi.. just taip aje.. tp ayang ucap ada bunyi.. ehehehe.. so ucapan ayang la lg istimewa kann.. ngeh ngeh ngeh


Ni la kita.. kita sefamily.. tak sabar nak bertukar dr 5 org ke 15 org dlm gmbr ni.. :-P

Nak cari gambar abg bergambar sorang2 punyalah susah.. rasanya ada je gambar abg sorang2.. apesal ayg cari tak jumpa ehh.. abg delete ekkk.. ish3x..


Apapun, sempena hari lahir abg yg istimewa hari ni, ayang dgn anak2 nak ucapkan slmt hari lahir..

Takde surprise2 sambutan besday mcm thn2 lepas sbb bln ni lari budget.. takkan nak mintak budget dr abg lak.. sah2 la abg tau kang.. kah kah kah..

Duit elaun dah byk pakai menabung kat tempat menan.. menabung dlm perut lg la byk.. ahahaha.. sorry ye abg.. harap abg tak balas balik masa hari jadi ayang kang.. keh keh keh..


Dan ayang jugak takde hadiah yg mampu di berikan pada abg..

Nak belikan jam tgn abg dah ada dah.. perfume pun dah ada dah.. laptop atau gadget2 pun abg dah ada dah.. dah tu apa lg hadiah yg ayg nak belikan kalo sume dah ada.. ?? takkan teddy bear lak kann.. kekekke

Tp hadiah yg ayang ingin berikan ialah ayang nak jd isteri yg terbaik buat abg.. isteri yg paling menyenangi hati abg.. isteri yg taat pada abg.. ayg nak jd org yg paling istimewa di mata dan hati abg..(jgn coba2 pandang yg lain tau.. ececehhh.. sempat lg tu.. kekeke.. melawak je.. :-p)


Kakak Ain pun nak ucapkan selamat hari jadi pada abah.. tp dia siyess tak tau brp umur abah.. ahahaha..


Apis @ dede ( nama manja dia)..

Dia pun ucapkan selamat hari jadi kat abah gak.. bila ayang cakap " abah dah tua kan dede.."

Dia boleh marah balik dan ckp

"abah tak tua laaaa.. abah hencem macam dede.." kekekeke..


Ica pun ucapkan selamat hari jadi kat abah gak..

Dia tak tau nak wish panjang2 sbb yg dia tau ialah mkn aje.. kekekeke


Semoga keluarga kita sentiasa di berikan kegembiraan dan kebahagian.. tak kisah le susah atau senang, ayang harap kita kekal bersama.. moga apa yg abg hajati akan tercapai.. moga abg sentiasa di murahkan rezeki, di berikan kesihatan yg baik dan di lindungi Allah..

Mekasih kerana bersusah payah mencari rezeki utk kita sekeluarga.. Ayang dgn anak2 sayanggg sgt dgn abang..



18 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Epi besday too tuk ur asben!!!!
ekekeke, panjang btul ucapan tuk cik asben yer..
sweet!!!!

ameris said...

ooo... bday cik asben rupanya. kihkihkih... panjang betul tazkirah ana. anyway semoga ana sekeluarga bahagia.

Sue* mamaID said...

opps...sama besday ngn anak kite la...apa2 pun happy besday tuk en asben ana ye...:)

ain_nia said...

selamat ulangtahun utk asben kak ana..semoga panjang umur dimurahkan rezeki..

norh said...

semoga bertambah2 rezeki famili Ana.. :)

tricksrex said...

haha menabung dalam perut paling banyak kan kakkk?

harap tak balas masa harijadi akak ye

adoiiii senak perut gelak ni
da la gelak entri salah kasut tu tak habes lagi

anyway, happy birthday kepada suami akak

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hepi beseday to ur hubby!

Suliana said...

hepi bday utk hubby kak ana :-)

mamaqari said...

happy bday utk husband ana...so sweet entry nih=)

PuaN su SU said...

selamat hari lahir ke 30 thn to suami ana

My Aisy said...

mak oi...15 ye pn. ana yek...adoai...banyak bebenor...

SYANI said...

Sama birthday dengan abah saya... Happy Birthday buat suami Ana.

Qaseh chenta said...

heppy besday tuk husben kak ana...
da sampai ke angka 3 da.....hehe

Mama Ida said...

semoga bahagia ke akhir hayat....

*Ms Serry*Fatieha said...

hepy besday utk husband kak ana... muda lagi tu kak... hahaha... panjang sungguh ucapan kak ana.. lau tulis atas kad msti lenguh kaki tangan..

ibuayu said...

selamat hari lahir utk husband ana..muda lagi ye baru 30...

Elyaz said...

haha saya muda lagi keh3 bulan 11 ni baru masuk 30. bestkan buat business sendiri.apapun semoga terus berjaya!

Rina said...

sedih pun ada baca entry ni...apa pun semoga berbahagia hingga akhir hayat...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...