NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, April 16, 2011

SaRaPaN DuLu SEBeLuM KUaR JaLaN2

Sebelum kuar jenjalan, meh kita bersarapan dulu.. kang lapo kang.. dah le hujannn je dr awal pg.. syokk je kannn.. nak sambung tido tak leh sbb ica kol 6 pg dah celik mata.. sabar jelah..



Aku mkn ni.. lontong.. sedapppp.. hubby beli kat pekan meru.. nak masak arini sory lah ye.. kan nak jenjalan, jadinya dapur pun cuti gak la.. ngeh ngeh ngeh..



sambal lontong..



Nasi lemak utk anak2 aku.. takmo sambal.. kang nanges kang diorang mkn kang..



Budak yg moody sbb tak cukup tido..

Yang bgn awal sape suruh..!! ngengada tauuu.. oklah.. nak jalan dahhh.. doakan kami selamat pegi dan balik ye.. tataaaa...





11 comments:

Diana2u said...

Suke sgt lontong..peberet :)

✿❤ IzanCraft ❤✿ said...

nak jalan pegi mana ni ana...jap lagi nak pegi sekodeng...lontong tuh nampak sedap lerr...

aqishah said...

bestnya jejalan

KSWSK said...

sodapnya lontong...teringat pecal plak bl tgk lontong

Yan said...

laa..memula tgk gambar ingat masak tadi.. dasat tu..

Qaseh chenta said...

best2,,,,

Qaseh chenta said...

best2,,,,

yana halim said...

rasa malas nak pi jalan2 hari nie. Nak rehat kat umah je. Selamat b'jalan2 la ye...

My Aisy said...

hehe...ica gi tido lek ye...

farah fauzi said...

kak ana mesti suka sangat2 makan lontongkan...hehe..

ieena said...

cam kenal je lontong meru tuh...selalu lepak area situ gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...