NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Sunday, April 17, 2011

iKLaN : KaRNiVaL HaRi SHaPaDu 2011

** Entry ni entry melekat sampai 17 April ye.. ni iklan nak tlg kawan2.. so kalau nak tgk entry baru sila scroll bawah2 ye.. mekasihhh..


KaRNiVaL HaRi SHaPaDu 2011 14 APR - 17 APR 2011


Assalamualaikum WBT,

Shapadu Corporation Sdn Bhd yang diberi nama Karnival Hari Shapadu 2011. Program selama 4 hari 3 malam (14/4/2011 - 17/4/2011) itu akan diadakan di sekitar Bandaraya Shah Alam. Tentatif program adalah seperti berikut :


** kalau x nmpk sila klik je kat image ni ye.. kena klik gak kalo nak baca.. komfem korang x nmpk punya.. kekeke



Banyak aktiviti-aktiviti yang telah diatur untuk Karnival Hari Spapadu tersebut dan yang tentunya sesuai untuk semua lapisan masyarakat.

Karnival yang ini sudah tentunya tidak semeriah Karnival Jom Heboh kerana tiada konsert, namun inilah cara sebenar untuk mengadakan karnival bagi rakyat Malaysia yang majoritinya Islam.

Permulaan acara dengan bacaan Yassin dan tahlil yang akan dipimpin oleh Ustaz Dato Dr Harun Din dan pada malam minggu (16/4/2011) Forum Perdana Ehwal Islam akan menampilkan Ustaz Zamri (Mari Mengaji) sebagai moderator, serta barisan panel seperti Ustaz Wan Sohor Bani Leman, Ustaz Dr. Zahazan dan Ustaz Shukri (Al-Kuliyyah).



Banyak lagi pengisian bagi Karnival Hari Shapadu 2011 antaranya Kejohanan Basikal Kriterium, Amazing Shah Alam (Treasure Hunt) dan Larian Amal Shah Alam. Borang-borang penyertaan boleh didapati di :

LAMAN WEB KELAB SUKAN & REKREASI SHAPADU



Orang ramai dijemput hadir ke karnival ini dan diharapkan ada manfaat yang akan diperolehi pada karnival itu nanti.



Part ni paling best.. sape2 nak merasa naik helikopter sambil meninjau2 bandaraya shah alam dr udara leh try ni.. pastikan anda bukan seorang yg gayat.. ahahaha..Aku mcm nak try.. tp aku cuak la pulak.. kah kah kah..

Pada sape2 yg teringin nak naik tu pi la ke karnival ni ye.. Bayaran utk naik helikopter ni adalah RM50/person selama 15 minit.. bayaran ni akan di dermakan ke badan2 kebajikan.. murah tu wehhh.. Biasanya kalo nak naik helikopter ni sewa dia dlm beratus2 gak le..

So marilah kita sama2 memeriahkan karnival ni ye.. Weekend ni pada sesape yang nak join Helicopter Joyride, Poney Ride,Giant Castle & Giant Slide dan macam-macam lg boleh la turun ke Dataran Shah Alam ye.. budak2 pasti suka.. ngeh ngeh ngeh..




4 comments:

Azian Elias said...

wah..best tu dpt naik copper. teringin gak.

DeQWa said...

cam best jer nek helikopter,tpi klu teringat yg helikopter terhempas tue cuak la plak...hihihihi

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ada masuk papaer hari ne..mingguan malaysia

Amoi Ida said...

Salam..lama x singgah blog ana sejak ana blk dr holiday..

maceh, ida mmg tatau detail psl shapadu ni..memula ingat ape menda shapadu mcm bunyi tamil..pas baca entry nie baru paham..ehe

seronoknya kalo dpt join kan..tp kite kat utara..insyaAllah kalo dpt pindah kl nnt bole le g program2 camni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...