NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, April 26, 2011

McD Sri DaMaNsaRa

Lani aku kat playground mcd kat sri damansara..
Lepak sini sbb nak kasi apis dgn ica main.. Malas nak drive jauh2 arini..

Masuk dlm mcd terus gi kaunter order eskrem sundae peach..
Tu sbg syarat je tu.. Takkan nak dtg main je kot kan.. Kekekeke..
Tgh kat kaunter tu menunggu eskrem siap, ada la sorang cashier ni tegur2 apis..

Apis comel katanya..
Yg apis lak dok malu2 nyorok belakang aku sambil berpaut kat kaki aku..
Kalau nyorok tu takpe la lagi.. Ni dia boleh bantai gigit belakang peha aku..
Sakit gilerrrrr.. Menyirap aku masa ni..

Sorry la gmbr takde..
Takkan le nak snap gmbr dia tgh geget lak kot kan.. Kekekeke..
Aku tak marah pun kat apis tu.. Just bg amaran je..
Amaran dgn marah lain kannn..
Keh keh keh...

Oklah.. Nak mamam eskrem.. Lepak sini lama la gamaknyaaa...
Ohye.. Mekasih pada silent reader yg sudi tegur ana masa tersempak dgn ana kat Esso sri damansara ni td..

Kalau ternampak ana lg tegur2lah ana ye..
Tak kisah la sape2 pun yg terperasan ana sila tegur ye.. Ana tak sombong pun.. Hehehe..



7 comments:

"CT CoMeL" said...

kak letakla gambo anak2 akak tgh makan eskerim kak...hehehehehe...x bestla bace cite xde gambo kak...huhuhuhu

ibu syafiq said...

ibu syafiq pn suka sgt tgk apis...mmg comel sgt...blh geng ngn syafiq a apis nih...syafiq pn klu org tegur dia akn lari kt ibu @ abah dia.malu lh kunun!!!syafiq suka peluk kuat2 blkg ibu dia...huhu...

ameris said...

ana... mana gambau??? apis geget mak yer...

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

haip! apis...no no no...naper gigit mak sayang... kelakar cara ana cerita tuh! hahaha...

Monahiryanti said...

ntah bila laa nak jumpa kak ana nih.. seronok baca blog akak.. rasa mcm dah lama kenal.. hihihi..

mama-arrysyah said...

ye..saya pun suka...
suka baca kisah gelagat anak2 ni..hehe..best!

My Aisy said...

hehe...dede malu kaki mak dia yg jd mangsa...adoai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...