NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, August 22, 2011

SoRRy, I LoVe YoU ..

Tu hari aku letak perkataan " sorry, i love you" kat status fb.. sekalinya ada yg ingat aku majuk2 dgn hubby lak.. ekekeke..

Takdelahhh.. sbnrnya masa tu aku tgh angau layan drama korea tajuk ni.. cite ni dah lama kot tp aku baru tau psl cite ni.. huhuhu..

Sedih gile cite ni.. ending dia lglah sedih sampai terganggu emosi aku time nak memasak sbb terasa mcm aku lak heroin dlm cite ni.. ekekekke.. melampau kannn.. hahaha..

Dulu aku ingatkan cite Boys over flower je yg sedih, selain tu cite 49 days pun sedih gak.. sekalinya pas layan drama ni, aku jd lg sedih lak.. sampai terbawak2 sedih tu.. wuwuuuu.. aku bkn boleh layan drama sentimental mcm ni..

Mulalah nak cari tisu lap hingus sbb tahan air mata punya psl.. ekekeke.. Ni kalo laki aku tgk aku nanges layan drama korea mau kena perli habis2an nih.. kehkehkeh..

Hanya org yg minat drama korea je yg memahami.. ececehhh.. aku tak la fanatik sgt.. tau2 jelah kan, kalo nak layan drama korea ni kena spend masa yg agak panjang utk abiskan setiap episod.. aku lak bkn byk masa sgt nak hadap laptop 24 jam.. byk keje lg mehhh..

So dlm curik2 masa time nak tido tu aku layan le 1-2 episod setiap drama.. tu pun ambik masa 2 jam gak tu nak layan.. kadang2 aku tertido dgn laptop masih terpasang..

Pernah sekali hubby aku yg tolong tutupkan laptop dan cabut earphone kat telinga aku gara2 aku dah tertido masa layan drama korea.. hehehe..

Sape2 yg tak pernah tgk lg drama ni aku rekemen kat korang utk layan.. besttt.. mcm2 perasaan ada bila tgk cite ni.. tp lebih byk part sedih.. huhuhu..


Heroin yg tgh2 tu.. comel kann.. dlm drama ni dia pegang watak Eun Chae..


Ni lah hero dia..

Dia bawak 2 watak dlm drama ni, satu watak dia jd gangster, 1 lg watak bila dia dah baik sket.. dua2 watak aku suka.. hehehhe.. Dlm cite ni nama dia Moo Hyuk.. tp si heroin panggil dia Ahjussi.. kekeke..




Moo hyuk dgn ex-girlfriend dia..






romantik gilee.. sengih2 je aku masa layan babak2 romantik mcm ni.. muehehhehe.. sukeee..


Aku malas nak cite panjang2.. tp cite ni mmg best.. sedih sampai menusuk kalbu.. sob sob sob..

Ni sinopsis dia.. dlm english la tapinya sbb aku kopipes aje.. ekekkeke..:

" Cha Moo Hyuk (So Ji Sub) is an orphan that was abused by his adoptive family. So he ran away and learned the way of the streets, meeting all sorts of people. Because of an accident involving is ex-girlfriend, he has 3 months to live.

So he goes to Korea filled with anger and hurt about his birth mother. Then in Korea he meets someone he least expect himself to love. But how can he be able to love, hate, and revenge within the short three months of his life? "



Aku dah racun korang ni.. pi lah tgk.. heheh.. aku tak donlod pun.. aku layan kat website Maaduu.com aje.. okey.. selamat menonton.. hehhehe..




10 comments:

farah fauzi said...

ana..kitapun sedey tengok citer nih..huhu...nangessss....!!!!

Unknown said...

sis, byk lg taw cter korea yg sedih.. cinderella sister p0wn sedih jugak.. hehehe :))


syue peminat korea!!!

DeQWa said...

tak penah tgk lagi cite nie,tpi cam best jer....nak kena tgk gak nih...hehe

ADEEYA said...

Huhu cte ni sad :/

JunAina said...

drama korea ni memang menusuk kalbu..pernah menjadi pengikut sekejap tetapi bila banyak masa di habiskan utk kegilaan drama korea banyak pula kerja yg tertangguh so terpaksa lupkan...

memang suka sangat2 bab romanika de amour dlam drama korea...perghhh...

Yana Halim said...

So Ji Sub nie kat luar shooting, sgt rajin buat kerja amal tau. Caring betul dia dgn bab2 kebajikan. Macam Hwang Bo jugak. Errr...terlebih info pulak...hehe..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

citer ni last mati.. tak sker :)

Unknown said...

hero die encem...klu wat rambut serabai tu xnpk sgt keenseman die.. but cite ni mmg best... sedey je.. tisu kt tangan spjg msa... no happy ending..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kalau tgok sekali kena follow selalu

Mimie. said...

cite ni best sgt2..mnangis2 tengok.hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...