NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, August 01, 2011

MuRaH ReZeKi

Orang kata, rezeki jgn di tolak.. musuh jgn di carik.. hehehe.. apapun aku terharu sgt2 sbb ada je yg nak bg ole2 utk aku atau pun anak2 aku..

Walaupun hanya kenal di alam maya, tp korang tetap best layan aku mcm dah kenal lama.. tu yg syg sgt nak benti berblogging tu.. bkn sbb suka dpt hadiah, tp sbb suka ramai kawan mcm korang..

Sedikit sebanyak aku dpt lupakan kawan2 yg baik di depan tp mengata kita di belakang.. takpe, bln baik ni aku maafkan aje org2 itu.. aku tak kacau dia dah cukup bg aku.. biasalah kan...

Di mana2 pun kita akan jumpa org2 mcm ni.. apa yg boleh kita buat ialah jgn jdkan diri kita sama jenis mcm diorang.. tu je yg terbaik.. jdlah kawan yg jujur dlm persahabatan..

Opss, terbebel lain lak.. off topik namanya ni.. hehe.. ni aku nak cite tentang pembaca blog yg sudi bg aku itu ini.. apapun yg org bg kat aku, aku akan hargainya sgt2.. thanks ye..


Ni hadiah dr silent reader yg merupakan seorang novelis.. kalau dah novelis of coz la dia bg aku novel gak.. hehehe.. mekasih ye dik sbb bg akak novel..


Yg ni pembaca blog seterusnya.. dia bg ica headband.. cantekkkk..


Ni la novel yg novelis tu bg.. hebat ohhh.. aku tak layak jd novelis punya orang.. jd blogger je aku layak.. ehehehhe..


Cian dia.. mintak aku invite dia sbb tak leh nak masuk blog.. masalahnya dia tak bg aku alamat emel dia lak.. camno tuhh.. huhuhu


Gile cantek tulisan dia.. besttt je nak baca dgn tulisan secantik ni..


Ni la headband utk ica.. siap ada nama lg.. cantekkan..


ica dpt 2 jenis headband.. comel gilee.. ain tak tau ica dpt mende ni.. terpaksa aku sorok dr dia.. hehe


cute kannnn.. sesuai la sgt utk cover kepala ica yg kekurangan rambut tu.. ekekke


Dan ini dr pembaca blog.. sanggup dtg umah hantar kuih muih ni.. dah tinggal 2 bekas je lg.. yg lain abis dah di bedal oleh aku dan anak2.. sedappp..

Oklah.. entry simple je ni sbb aku nak pi giant jap nak pi beli brg basah.. dah sibuk sket kat dapur bila bln ramadhan ni..

Mekasih buat semua yg sudi dtg bertandang kat blog ana.. kang senang2 ana buat entry lg ye..




10 comments:

fuadnis said...

ana...blogger mana yg bg headband tu...cantikla....mcm nk order kat die jee..inform please......

OneSimpleMother said...

murah rezki ana.. alhamdulillah.. ana ni dah macam artis pulak akak tengok. kalau buat fan page kat FB mesti ramai yang LIKEEEE... :)

DeQWa said...

Bestnye jadi akak..betuah badan....rezeki kan....
yeaayy...best r dah leh baca entry2 akak dah skrg......best2

Mama Balqis BluePinkBaby said...

perrrgh....areila bagi novel tu...bestnya....murah rezeki tul ana ni...thanz add saya :)

nur~mohd said...

waaaaaa..bestnyer dapat hadiah...

za said...

bestnya ada ramai kwn yg baik2 dlm alam siber ni :)

bekenan gak dgn headband ica yg comey tu..

eila said...

bestnya dpt novel free,dah lama sy cari novel tu!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ramai lagi yg sukakan ana.. sejuk ati sikit ye??

Unknown said...

wah rezeki berbloging...

sza_kdh said...

novel areila best2 semua...heheheh..ana..jangan lupa invite utk blog ana...sza_kdh@yahoo.com..pembaca tetap ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...