NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Friday, August 26, 2011

FiNaLLy.. PuTu MaYaM

Korang ingat lg tak entry Putu Mayam yg bikin aku jeles tu hari.. alaa.. yg jeles main2 je tu.. hehe..

Dan hari ni segalanya terjawab bila aku pergi ke tempat kejadian, sbbnya aku nak pi beli mknn utk berbuka arini...

Arini aku dah malas nak masak dah.. sibuk mengemas je.. ada gak aku masak arini, aku goreng ikan sembilang.. tp ikan tu hangit gara2 aku tak perasan sbb kuali tu aku tutup dgn penutup periuk..

Sblm tu aku goreng mcm tu aje, sekalinya meletup2 daaa minyak dr kuali tu.. menjerit2 aku masa masak ikan tu ptg td.. nyaris2 tau minyak yg meletup kuar tu nak kena muka.. huhuhu.. dah le nak raya ni..

Last2 guna tutup periuk utk tutup kuali tu.. akhirnya ikan yg di goreng tu hangus sblh badan gara2 aku lupa nak jenguk.. ekekekeke.. adoi laaa haii.. tu yg aku pi bazar beli mknn lain tu.. :p

Alamak, meleret2 lak cite aku.. nak cite psl putu mayam je benonye, tp dah jd cite ikan sembilang.. kahkahkah.. aku gi bazar ramadhan dpn uitm tu dlm kol 6.40 ptg..

Sampai2 je kat bazar aku melilau dulu cari gerai putu mayam.. hahaha.. ntah hape2 aku kan.. kata jeles memain tp sibuk nak carik sape yg jual.. ekekke

Apapun nahhhh utk tatapan korang..

V

V

V

V

V


Tu dia akak yg jual putu mayam tu.. putu mayam yg buat hubby aku selalu dtg beli.. hehehe..

Terus aku tersengih sorang2 tau masa terjumpa gerai ni.. ketawakan diri sendiri byk kali.. kekeke..


Aku mintak izin kat akak tu utk snap gmbr gerai dia sbb aku kata nak tlg promosikan sekali..

Yelahkan, pasni kan musim org rajin buat open house.. so sape2 yg nak menempah putu mayam utk di jadikan salah satu menu open house silalah contact akak ni..

Putu mayam dia mmg terbaikkkkk.. kata hubby aku lah kan sbb aku tak pandai sgt nak mkn putu mayam..

Kat gmbr tu dah ada contact nombor tepon dia tu.. kot2 ada yg nak order leh la order kat akak ni.. errr nama akak ni aku lupa lak nak tanya.. hehehe..


Dan td aku beli sebungkus putu mayam utk hubby aku.. hehehe..

Dahhh.. abis dah cite aku psl putu mayam ni.. tak sangka aku dpt jumpa gak penjual putu mayam yg aku tertanya2 selama ni.. muehehehe..

~ HAPPY ENDING..~





7 comments:

Kasih Salina said...

he2, ramai tak budak2 uitm masa tu..esp yg wanita lah,,haha

Liyana Aziz said...

hari tu mama hantar balik puncak, beli putu mayam akak ni, then dia nak beli lagi, sedap katanya... tapi second time nak beli, awal pulak, akak ni x bukak lagi gerai...

H.U.S.M.Y.N.A said...

kehkehkeh....finally....berjaya merungkai kekusutan jiwa....=)

Lia said...

hehee.. akhirnya.. dpt jugak tau misteri putu mayam tu.. heheee

Gina said...

Ehh Ana, I pun ada kes jugak ngan putu mayan and husband nie tau..budak jual putu mayam tu ex student my husband, so die bagi percuma aje bila nampak my husband

Ana Suzana said...

Gina..
haaa.. yg tu ana tak tauu.. ahahhaha.. kalo husband ana dpt percuma je mmg nak kena la tu.. ekekekke

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kiki..tuela jeles lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...