NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, July 26, 2011

TeNtaNg KeK

Tak tau kenapa sejak minggu lepas apis teringin sgt nak mkn kek bola.. hari2 dok sebut nak kek bola, nak kek bola.. sampaikan aku terpaksa ckp kek tu basi la, org lom jual la, hape la.. ekekeke..

Ni semua gara2 dia ternampak sebijik kek design bola masa gi secret recipe tu hari le.. kalo kek tu boleh terus beli bawak balik dah lama aku beli dah.. tp kek tu kena booking seminggu baru leh dpt..


Ni la kek yg menarik minat apis.. padahal budak ni bkn suka mkn kek sgt pun.. sbb bentuk kek tu mcm bola tu yg dia tetiba nak kek bola pulak.. adeh laaa..

Tup2 minggu lepas masa hubby balik dr tgk game bola kat stadium, dia bawak balik kapkek dgn sebijik kek.. aikkk, gi tgk bola dpt kek kahh..??


Ni la kapkeknya..

Rupa2nya maklong anak2 aku yg bagi.. maklong @ kaklong kepada hubby aku.. mekasih ye maklong sbb buatkan kapkek utk bebudak ni.. mcm tau2 lak yg diorang ni suka boboiboy.. hehehe..

Bagus gak ada kek ni sbb pg tu apis melalak masa bgn tido.. bila dia mula nak tinggikan pitching tangisan dia, aku terus hulur kapkek ni dpn muka dia..

Memula dia nak tepis, tp tup2 tak jd tepis dan terus benti nanges.. siap kagum lg tu sbb ada kek boboiboy.. kahkahkah..


Yg gmbr yaya ni utk ain..


gmbr boboiboy utk apis.. ica lak apa2 pun boleh.. dia tak kisah pun gambar hape..

Bila dah dpt kapkek ni si apis terus lupa dgn kek bola.. kekeke.. bagusss.. kang tunggulah hari jadi kamu hujung thn kang ye, masa tu nanti baru kita beli kek bola.. hehehe


Ni sebijik lg kek yg hubby bawak balik..

Dia beli dr kawan opis dia.. masa dia bawak balik kek ni, baru masuk umah dia dah beriya2 ckp kat aku yg dia beli kek dr kawan opis dia.. sedap gile katanya.. siap suruh aku try rasa lg tu..

Aku terus tanya, sape yg buat..? budak opis ke..? org yg sama buat biskut raya tu ke..?? terus dia gelak jahat tau.. sbb dia tau yg aku mmg dr dulu lg jeles kalo puji budak opis tu lebih2.. saje je nak menyakat aku lg tu.. cehhh..

Aku ni mmg pantang kalo dia puji lelebih masakan org lain ni tau.. puji masakan adik badik atau keluarga aku tak heran.. ni puji masakan kawan opis dia yg aku sgt heran ni..

Yelahkan, kwn dia tu pi kursus masakan sana sini.. kalo aku pun join kursus msak2 ofcoz leh buat gak.. grrrr.. Ececehhh.. takmo mengalah tu.. ekekkeke..

Walaupun aku tau hubby aku takde niat apa2 pun, saje je suka ngusik aku.. tp aku tetap nak jeles.. ekekeke..

Ni bkn cemburu buta.. ni saje2 nak buat2 cemburu.. ahaha.. gurau senda laki bini la katakan..


jgn tanya aku nama kek ni kek apa.. aku bg nama kek jeles je.. ekekeke..

Masih byk lg kek ni dlm peti ais aku.. tulah, sape suruh buat aku jeles.. kan aku mkn pun cuit2 camtu je.. kehkehkeh..





26 comments:

KSWSK said...

komersial gak nama kek jeles tu..lau mniaga ramai yg nak boli tu..

Aisyuhada said...

kek jeles..hehe.. kelakar lah Ana.. dari simpan dlm peti ais mkn cuit2 je, bagi kat kita je lah..ekekeke

Me said...

tetiba eden pun terpengaruh nak mkn kek... terpengaruh nie sbb nak puasa dah.. mcm kena mkn semua2 benda dulu b4 puasa hahahhaha

pnsusu said...

kek jeles ni jual time2 nak dekat raya mesti meletop2 ni

adarnadzmie said...

mesti sedappp kan kek jeles Ana tu...hihi...

Asmida said...

Macam sedap je kek tu Ana.... tapi kan, normal lah tue nak jelez ttg itu... kalau akak pun jelez gak... nasib baik beli.. kalau dia bagi?... lagilah... hehehe....

Alin Marlini said...

jgn jeles na..cinta husband ana ttp pada ana..yg ala2 Supermak...hehehe

My Aisy said...

hehe...kek jeles ea...yup jeles perlu dlm hubungan suami isteri...alahai skema benor ayat aku...

Salina said...

lawak btol la ana ni..kalau jual kek jeles ni kat pasaran mesti meletup coz lum ada lg org jual kek cam gini kan..hehe..

aesh came said...

hehe bini mana x jeles laki puji org lain msk~~ngeh ngeh klu x jeles pelik sgt la..

Ijah EmoTemo said...

ahahahaha kek jeles!

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

ekeke ana pandai jeles ye??

Ana Suzana said...

Kswsk..
Kahkahkah.. Itulah.. Tak wujud lg kan nama tu.. Kekekek

Ana Suzana said...

Aisyuhada..
Mau kaa.. Meh lengangkan sikit pemandangan dlm peti ais ana, biar kek tu cpt hilang dr pandangan.. Ekekeke

Ana Suzana said...

Me..
Tu dah mcm gaya org nak berpantang pas bersalin je tu.. Kehkehkeh

Ana Suzana said...

Pnsusu..
Takkan meletop kalo wujud org2 mcm ana sbb dia takkan beli punya kalo dah jeles.. Miahahahhaah

Ana Suzana said...

Kak adarnadzmie..
Errrr.. No komen kak.. Sbb ana tak menghayatinya waktu rasa itu kek.. Kehkehkeh

Ana Suzana said...

Kak asmida..
Kalau dia saje2 bg lglah byk soal siasat akan di jalankan.. Wakakakaka..

Ana Suzana said...

Kak alin..
Eh ehhh.. Akak layan ehh supermak.. Ana tak layan sbb ana layan drama korea je time tu.. Kekekeke

Ana Suzana said...

My aisy..
Tepat sekali walaupun jawapan itu terlalu skema.. Ekekek

Ana Suzana said...

Salina..
Kalo ada di jual, ana salah sorg yg takkan beli.. Ekekkek

Ana Suzana said...

Aesh came..
Haaaa.. Tauuu takpeeee.. Kannn

Ana Suzana said...

Ijah..
Amboii.. Gelakkan akak ye.. Dush dush dush.. Ekekekke

Ana Suzana said...

Baby..
Pandaiiiii... Ngeh ngeh ngeh

nurbeena said...

Pengsan...

akak ulang tayang bukak entry ni kat umah n Deeja ternampak...mengamuk sakan dia nk cup cakes tu.

Ana Suzana said...

kak nurbeena..
ahahahha.. ayokkkkk.. tak tauuu.. kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...