NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, July 21, 2011

aLaSaN TaK MaU MaKaN..!!

Bebudak ni kan makin liat lak nak mkn nasi.. amboiii.. nak diet2 lak ye korang.. nak bg mkn nasi pun payah sungguh.. kena paksa2 lak mkn baru mau.. kekadang aku masak mee sup je sbb diorang malas nak mkn nasi..

Tp td aku nak bg mkn nasi jugak.. takut kelaparan lak kalo mkn mee aje kan.. ain okey je, mau je dia nak mkn.. tp dgn syarat aku suapkan dia la.. takpe, takde hal.. asalkan mau mkn sudah..!!

Ica lak masa ni tgh tido.. so dia terkecuali dr mkn nasik.. cuma apis je byk cekadak bila aku ajak mkn nasi tadi..


Muka sembab sbb baru terjaga dr tido..

Aku : dede.. jom bgn makan nasik.. mak suapkan ye..

Apis : Kenapa ni mak.. kenapa kena mkn nasik..?? kita kan sedang berpuasye ni mak.. (puasye tu maksudnya puasa... pelat sebut S.. kekeke)

Aku : puasa pehalnya lak mlm2 ni.. puasa siang2 ajelah..

Apis : Takpelah mak.. dede taknak makan.. dede berpuasye.. teacher dede kata kena puasye..

Cehhh.. bila masa lak yg dia ni ada teacher.. sekolah pun tak lagi.. kekeke.. Endingnya tetap kena paksa mkn gak dgn aku.. kahkahkah..



9 comments:

"CT CoMeL" said...

dede gune ayat citer kartun yer dede...hihihihih

fabulousmommy said...

selalu xcited nak dengar ayat dede...kekek...bahasa buku betul...

yana halim said...

mesti skor A je utk subjek BM...ekeke

ibu syafiq said...

haha...teacher dede 2 mak dede lah...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

pandai ye buat alasan dgn mak dia

farah fauzi said...

sambut pose awal sikit nampaknyer dede nih..

Jiejah @ Iza said...

ahahaahha teacher mana lak tu yg dia jumpa eekkekeke ..byk alasan yer dede!!

Lia said...

hehe... ada aja dede ni nak berbahas dgn akak.. hahaaaa

My Aisy said...

hehe...tetap kene makan jugak ye dede...mmg risau klu dak2 tak nak makan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...