NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Saturday, July 16, 2011

BeBuDaK Ni KaN...!!

Bila masa pulak korang buat keje ni wehhhh... penat tau mak kemas hari2.. vakum.. pastu mop lagi.. tup2 ada lak khazanah baru korang buat.. huhuhu


Lokasi : belakang sofa tepi tingkap.. kat ruang tamu..


Byk betul sampah sarap.. padahal tong sampah dah ada di sediakan..

Memang nak kena kejar dgn kepala ayam diorang ni..!!





7 comments:

syuE said...

haha! kepala ayam?? :D

ADEEYA said...

Kepala ayam? Bulu ayam? :O

DeQWa said...

Hahahaha...diorng nak bagi mak diorng exercise kot... sabar jelah,,,

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kiki..budak2 mmg banyak tempat sorokkan sampah sarap ne ana

~najwa~ said...

sepah-sepah..ayam nak mengeram kot, keh3.

maziati said...

OMG,Blumbleebee cedera parah...tinggal part atas jer,ni mesti eicha yg buat ni..huhuhu

ceywie said...

kenapo banyak sgt kertas tu ana.hehehe.... anak saya pun mcm ni gak, kalo mls nak gi buang kat bakul sampah, diorg kuis2 jer kat bawah sofa. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...