NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, July 20, 2011

SeRuPa TaK..??

Ni potrait lukisan yg kami mintak pelukis tu buat utk kami masa kat Bukit Merah Lake Town Resort tu hari..

Agak2 ada persamaan tak.. aku rasa mcm ain je nmpk serupa.. yg lg 2 org tu mcm lain sket lak lebih2 lg si ica.. dah mcm org jepun dah muka dia dlm gmbr ni, dgn jambul atas kepala dia tu lg.. ekekeke ..

Dan gambar ni aku lekat kat pintu bilik ain je.. ^_^




22 comments:

LESTARY CHENTA said...

frame kan dulu, baru la leh kekal lama...kalo boleh mintak kedai tu laminate ngan satu lapisan matte before framekan..heheheh...

btw, mmg cute!

Juliana bt Rohoman said...

salam suzana.... first time sy nk letak komen kt sini sjk setahun ikuti blog ni...

sukenye tgk gelagat anak2 awak nie, seronok rasenye kn..

tgk gmmbr ain mmg agak serupe kt senyumannye tu...yg adik2nye x serupe lak. hi2...

Mummy AwwalHariz said...

yup.. mmg ain je yg sama.. :)

♥SyilaSyira♥ said...

muka apis tu xsama langsung...muka tu nampak matang plk..padahal muka apis cute...muka bebudak katakan..ekekeke..muka ain mmg cute..oh ain, akak admire kat ain, sbb ain good girl n good sister..huhuhu

Cik Puan Axa said...

ha'a..apis dgn ica nampak lain pulak..gambar apis tu nampak dia macam matang pulak..ehehe

adarnadzmie said...

dah jadik lain la muka comey anak2 Ana ni...
si ain ada sket rupanya... apis ngan ica tak sama...hehe

ameris said...

haahh... ain je yg sama. yg lain xde rupa ica & apiss pun..
apsal tak lukis potret ana dgn cik hubby skali??

DeQWa said...

tak sama pun,tambah2 si apis tue langsung xde wajah die....tpi sweet la...hehe...

farah fauzi said...

dalam 3 wajah kat potret tuh rasernyer potret ain macam nak sama kan..yang lain tuh ok jugak tapi ain lagi sama..hehe

tricksrex said...

apis macam dah besar dlm gmbr tu
macam dah sekolah darjah 3
hehehehe

My Aisy said...

tak sama kowt...em...

Ana Suzana said...

Lestari..
Tu dah laminate pun.. Tu yg tampal dpn pintu terus tu..

Ana Suzana said...

Juliana..
Mekasih ye my frens.. ^__^

Ana Suzana said...

Mummy awalhariz.
Ain je ada iras2 kann.. Dah le mhl bayo tu.. Sob sob sob

Ana Suzana said...

Kak syilasyira..
Ain je kan yg ada mirip2 sket.. Yg dak 2 org tu lain beno.. Kikiki

Ana Suzana said...

Cik puan axa..
Tauuuu xpe.. Matang jdnya dak emosi tu .. Kekeke

Ana Suzana said...

Kak adarnazdmie..
Tepat sekali.. Hehehe

Ana Suzana said...

Kak ameris..
Hubby segan.. Kikiki

Ana Suzana said...

Deqwa..
Mmg jauh beza.. Ica lg le lain.. Kikiki

Ana Suzana said...

Farah..
Ain tu sama sket sbb senyuman dia tu.. Hehe

Ana Suzana said...

Trex..
Hahaha.. Sama pendapat mcm abg kak ana.. Katanya matang sungguh apis dlm tu.. Kekeke

aLyNnZ said...

:) berapa bayaran nyer ana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...