NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, July 27, 2011

JoM MaKaN..

Ni antara aktiviti aku kalau lps hantar ain.. ape2 hal mesti carik makanan dulu utk kunyah2 dlm kete..

Skrg aku gian mkn eskrem mcd wooo.. kalo beli bukan cukup satu, kena beli 2 bekas sekali.. ekekke.. tamak sungguh..


Amacammm.. tergoda takk.. hehehe..

Ni kalo letak gmbr eskrem masa siang bln pose lg la sadisss ni.. mau telan air liurr je tu kang.. kahkahkah..

Aku mmg suka mkn eskrem.. tu psl kalo bosan je dok dlm kete mesti beli eskrem mcd dulu.. lgpun takyah susah payah nak beratur dlm mcd bagai.. drive thru je terus.. lg senang.. tp kalo ramai still kena beratur la jugak kan.. ngeh ngeh ngeh..

Anak2 aku tak mkn sgt eskrem ni.. so diorang takkan kacau aku mkn.. baguss.. kalo diorang pun tumpang mkn eskrem sekali, mau tak cukup beli 2 ni.. kena beli 3 kott..

Utk anak2 lak, aku bawak diorang pi masuk kedai stesyen minyak.. anak2 aku mmg dah tau dah apa yg diorang nak pilih..

Bila masuk je kedai stesyen minyak, memasing lajuuu je pi carik apa yg nak di mkn.. apis dgn ica ni suka beli biskut sayur.. alaa, brand lexus ke hape ntah namanya.. ambik la apapun nak di mkn..

Asalkan dlm kete kang dok diam2 sambil tunggu kakak ain abis kelas.. aku skrg dah jarang dah lepak2 pi shopping kompleks bagai..

Malas lak rasanya.. lepak dlm kete sambil mkn2 lg best.. kalo nak main pun pi ajelah kat playground mcd.. tu pun kalo aku rajin.. kuikuikui..


Haaa.. ni biskut yg aku rembat semalam.. beli kat stesyen minyak je.. nama biskut ni biskut telinga..

Aku pun baru tau nama beliau biskut telinga.. sbb selama ni aku panggil biskut ubat nyamuk.. kan mcm ubat nyamuk tu rupanya..

Bila tau nama biskut ni biskut telinga, seboleh mungkin aku takmau imagine yg aku sedang mkn telinga.. wakakakak.. uwekkkk...


Anak2 aku tak suka biskut ni.. sbb rasa dia yg mcm pedas2 sket kot.. aku pun mkn tak abis gak sbb sukar nak buang gambaran telinga dr kepala otak aku ni.. kahkahkah..



7 comments:

Jiejah @ Iza said...

dulu masa kecik² yg berapa kecik la ,akak suka gak mkn sekut telinga ni..mmg rasa dia ada pedas² sket kan. tp rasanya dah bertahun x jumpa & x mkn ..ada ekkkk kat stesyen minyak??? nak carik la juga ... kalau tgh marah ngan org ,leh la kita bykkan kita kunyah telinga dia hahaha

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

tak penah makan pun biskut ne.. rupa tak cantik kiki

Ana Suzana said...

Hahaha kak jiejah.. Eiiii.. Geli laaaa.. Kikikiki

Ana Suzana said...

Baby..
Wakakaka... Tgk pd rupa lak dia.. Kikiki

DeQWa said...

ermm,dah lama tak makan aiskrim mcd..huhuhu....
biskut ape tue,tak penah makan pun..huhuhu

CikNgah said...

tu ke rupanya biskut telinga....pernah mkn tp yg saiznya kecik comel je

ami min said...

Sedap biskut ni... Dlu pgil biskut ubat nyamuk... Baru thu nma dia biskut telinga..kiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...