NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, September 29, 2010

UpDaTe LaMaN LaGi

Skrg laman kami yg kecil sedang dlm proses lg.. baru 20 %.. tak tau lah sempat siap by this week atau tak.. selagi tak siap mmg comot le laman kami tu.. hehehe

Aku apdet buat tatapan encik suami yg tak nampak lgsg sepanjang proses pengubahsuaian landskap ni berlangsung.. yele.. dia kan kat opiss.. mana leh tgk apa2 yg berlaku kan.. tp ada gak sebahagian tmpt yg dia dpt tgk melalui cctv..


Time ni rumput2 sedang di tanggalkan dr tanah.. kemas betul diorang buat..


Dah gondol dah bahagian ni..


Pandangan dr sudut lain pulak..


Ni pekerja2 yg buat tu.. sgt rajin.. oleh kerna korang rajin ( dah mmg keje dia kannn ) maka aku upah air teh O ais sejug.. ehehehe.. pastu aku siap belikan teh ais dr kedai mamak lg tau.. baik tak aku.. kekekke


Apa sudah jadi..???



Keadaan di luar rumah pulak.. yg ni timbunan rumput2 dr bahagian dlm tu haaa.. nanti rumput2 ni akan di tanam kat luar pulak..


Pandangan dr tepi rumah..



Kanvas di bentang bg elakkan kekotoran yg maksimum.. aku malas nak sental wehhh.. katanya kang depa yg sental.. yahuuuuuu...


Tanah merah sudah di tabur.. pastu bahagian tmpt asal buaian tu nak taruk pebble wash je..


Ukur jgn tak ukurrrr...


Bahagian sini pun dah di tabur tanah merah..


Bahagian dpn rumah..


Ni diorg sedang buat penyambungan paip utk pasang sprinkler system.. so aku tak perlu susah payah nak siram2 dah.. mekasih bang sbb mudahkan tugas ayanggg.. hehehe..


Haipppp... buat pe tu ha tertonggeng2.. kekeke..

Ok.. kalo ada yg terbaru aku apdet lg.. kami make over sket2 je.. touch up mana yg perlu..


Selit sket gambar anak2 aku yg bz main kat car porch.. :-p




2 comments:

LiAnA said...

kalau cuaca baik cepat skit diorg buatkan.. kalau hujan mmg leceh skit ler..

Ana Suzana said...

kak liana..
itu ler.. dah le mmg musim hujan kann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...