NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, September 30, 2010

My LiTtLe NuR aLiSya ZuLaiKHa

Koranggg.. alisya dah boleh berjalan tanpa takut2 lg dah.. sukanyaaa.. Alhamdulillah, skrg dia dah rajin berjalan sendiri.. sblm ni dia nak org sambut dia je kalo dia cuba berjalan..

Tp skrg dia dah berani sket.. masih berjalan jatuh2 lg.. biasa arr tu kann.. budak br dpt kaki.. hihi.. aku nampak dia pun makin seronok explore itu ini..


Alisya yg akan genap 1 thn 4 bln pada 2 oktober ni..

Aku tauuu, anak org lain yg baya2 dia semua dah berlari dah pun.. hehe.. tp aku tak kisah pun sbb aku tau semua anak2 aku jenis lmbt beno nak reti berjalan..

Ain dgn Hafiz sthn lebih br reti bertatih.. tu psl aku tak risau sgt bila dia tak berjalan lg.. masa anak pertama dulu yelah sokmo risau bila tgk anak org lain lg advance dr anak sendiri.. kikiki


Bz main peekaboo


Dia ni pun pemakan orgnyee.. mcm maknye jugak.. :-p



Alisya masih 100% dgn susu ibu.. Alhamdulillah.. moga sampai le target hendaknye..


Ni kedudukan bebudak ni kalo dlm kete.. mujur Ain tak kisah duduk blkg sekali..


Ni masa pestaim gi Shah Alam Mall.. bosan le pi main menan kat sini.. dah le mahal... huhuhu


Dah mcm rupa lelaki kannn.. ramai org ingat dia lelaki tau..!!


Kebolehan bercakap ada la sikit2.. tp dah reti jerit2 gaduh dgn kakak dan abg dia.. garang woo dia ni.. dah le jenis suka angkat kening tinggi2..kekeke



2 comments:

sLEEping BEauty said...

tahniah alisya dah boleh jalan =)
cumell je dia...
aah kadang2 tu nmpk mcm budak lelaki je dia kan .. hehe

aNa SuZaNa said...

SB..
tulah.. dgn rambut yg ciput lglah org sangka dia baby boy.. ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...