NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, September 22, 2010

KiSaH AiR SiRaP SeLaSiH SeMaLaM

Ni sirap semalam.. masih elok.. lom basi lg.. sejukkan dlm peti ais..

Smlm kan aku cite ada org dtg beraya kat umah kannn.. dan sirap semalam ada belen lg.. makanya aku simpan le dlm peti ais.. sayang wooo nak buangg.. feveret aku tu..

Byk kali dah aku nak minum, tapi asyiklah terlupa sbb malas buka peti ais.. dan tadi baruuu je aku teringat nak minum.. tu pun slps tengok entry aku yg ada air sirap tu.. kekeke..

Memandangkan ais dlm jug sirap tu pun dah cair sbb air sirap smlm kannn, dah tentulah aisnya cair.. so aku pun ambik segelas cawan, isi berketul2 ais bg lg sodappp.. pastu tuang la sirap tu dlm gelas tadi.. perghhhh, pasti terangkatttt...!!

Sedang elok ku teguk baru ku tau yg sirap ku manisssss yg amatttt... makkk aihhhh... bikin malu laki aku je.. patutlah tak luak sgt sirap aku walaupun 4 jam org tu duduk beraya kat umah ni.. pastu patutlah aku tgk org tu minum air masak sejuk je masa aku lalu nak ke dapur..

Huwaaaa... kalo yg aku minum skrg ni pun dah manis, ntah2 smlm punya lg manis.. huhuhu.. sib baik dah kawen.. kalo tak tentu tak laku sbb buat sirap pun failed.. kekekeke.. :-p.. itu namanya tak sengajeeee.. kannnnnn...


12 comments:

ani said...

hehehe lawak je..nak buat mcm mana kan benda dah jadi....

crvmin said...

haaa rembat jee yg nii simpan wat tuk open hse nnt..hehhhhh....nii sure posa 6 kee or mmg lori gula terbalik tepi umah kot hehhhh....

sLEEping BEauty said...

hehee.. manis mcm tuan yg bancuh sirap tu .....

mamalisa said...

nasib manis, kalau masin??? heee

Cikgu said...

hehehe lawak la ana ni...sib baik orang tu tak de penyakit kencing manis...silap ari bulan lepas balik dari umah ana terus pi jumpa doktor hehe...crite ana ni mengingatkan akak pada abg ipar..tak pasal2 masuk spital lepas makan kat umah akak hehe

Cikgu said...

hehehe lawak la ana ni...sib baik orang tu tak de penyakit kencing manis...silap ari bulan lepas balik dari umah ana terus pi jumpa doktor hehe...crite ana ni mengingatkan akak pada abg ipar..tak pasal2 masuk spital lepas makan kat umah akak hehe

aNa SuZaNa said...

Ani..
tulah.. tp malu woooo... mesti org yg dtg beraya tu kata dlm hati " bini jenis apa ni buat sirap pun tak reti".. kekeke

aNa SuZaNa said...

crvmin..
lori gula tumpah den tak buek air sirap.. den jual gula lg kayooo..kikiki

aNa SuZaNa said...

SB..
ana tak manis.. masam ada le.. kehkehkeh

aNa SuZaNa said...

Mamalisa..
tak mungkin la masin kan.. sbb balang gula lg besar dr garam.. kuikuikui

aNa SuZaNa said...

Cikgu..
kehkehkeh.. mau serik org tu nak minum air kat umah ana pasni..kikiki

shabiela said...

wakakakak.. buek malu kaum jah.. xpe la ana, benda dh jd.. hb mu x kata aper ker? hahahah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...