NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Tuesday, September 21, 2010

" Makkk... NaK MaKaN LeMbU..!! "

Hafiz ni kan sejak 2-3 hari ni asyik nak mintak mkn lembuuuu je.. hari2 ckp nak mkn lembu.. bgn je dr tido mesti dia ckp

" Makkkkk... nak makan lembuuu.."

Bkn satu yg dia minta, kadang2 sehari sampai 4-5 lembu yg dia mkn.. adehlaa... stok lembu bkn byk pun kat umah ni.. pasni nak kena tambah stok lembu lg la gamaknyee...


Pakai baju rimau, tp sibuk nak mkn lembu.. mmg kena sgt la tu..!!


Sambil tgk tv sambil mulut tu sibuk cakap nak lembuuuu je..!!


*



*



*



*



*



*



*



Ni lah lembunyeeee... kahhh kahhh kahhhhh..

Haippppp... bkn aku yg ajar ye bg nama lembu.. bebudak ni yg suka hati sebut mcm tu.. keh keh keh..


Suka betul bila dpt lembu.. :-p


Ain pun sama gak.. tp dia ni 2 keping je sehari.. hafiz je yg berkeping2 sehari...

Ok dah.. nak bg anak2 mkn nasi pulak.. hehehe..
(^___^)



9 comments:

mamawana said...

Salam...


He..he...lawok. Ingat omak eh kena bela lombu sekor cos tiap2 hari nak makan lombu. Aiseh ...lembu koping cheese tu memang sodap.

Ain said...

akak tak pernah makan cheese ni dan memang tak pernah kasi anak2 makan....

boleh terai nanti...

aNa SuZaNa said...

mamawana..
kalo betullah lombu sekor yg nak di bahamnya tetiap hari, mau jd kandang dah laman ku..kikiki

aNa SuZaNa said...

kak ain..
try le.. ada bebudak suka, ada bebudak nak muntah bila mkn mende tu

mamalisa said...

kihkih kids so cute kan?
sure x menang tgn layan keletah derang.

aNa SuZaNa said...

mamalisa..
bkn tgn je yg tak menang.. ngan mulut sekali tak menang2.. hahhaa

ummu luqman said...

kehkehkeh.. lawak.. lawak...

Shida said...

suka jer bebudak tu makan 'lembu' kan...ekekeke...ingatkan nak mkn daging lembu ker...klako laa...

zeta said...

laaa..kelakar la diorg ni..igtkn nk mkn daging ke ape..rupe2nye..cheesee..ekeke :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...