NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Wednesday, September 22, 2010

aSyiK BeRgaDuH JeLaH KoRaNg Ni TaU..!!

Ni baruuu je aku snap.. snap curi2... time ni anak2 aku main pondok2.. alahhh, mcm kita dulu lah main mak2.. yg anak2 aku ni main raya2 katanya.. ain yg bg nama permainan ni..

Begini citenye yg aku dgr.. aku curik2 dgr apa yg ain ckp kat hafiz.. alisya tido lg time ni.. Ain kata kat adik dia ada org nak dtg beraya kat umahhh.. tp dia kata dia tak suka ada org datang umah.. so dia pun ajak le si hafiz ni menyorok supaya org yg dtg umah tu tak jd dtg..

Ni ain punya imaginasi ye.. bkn ada org dtg umah pun benonye.. so cepat2lah bebudak 2 org ni pi nyorok bawah meja mkn.. siap bawak kusi kecik utk sorokkan coklat.. sorokkan supaya org tu tak nampak coklat tu katanya.. cehhh..!! aku tak ajar pun tamak2 tau.. grrrr


Masa ni ain membebel kat adik dia yg mula buat bising.. Ain suruh diam2 jgn bising.. nanti org yg dtg beraya tu dgr katanya.. tp si hafiz tak jugak dgr cakap..


Bkn saje tak dgr ckp kakak dia.. siap nak lari lg tu sbb dia dah mula rimas nak menyorok.. layan kartun lg best kata hafiz..

Ain pe lg.. tarik la baju adik dia kuat2.. siap marah2 wooo.. garang sungguh ain ni.. ikut peel sape la agaknya.. kekeke..

"Adikkkk.. kakak kata duduk tu duduk lahhhh... nanti org tu nampak kita nyorok.. kang ayah kakak marah kanggg..!!"

Tak psl2 abah ko pun terbabit sama.. hahahaha..


Ko tengokkk.. sampai camtu sekali dia tarik adik dia supaya tak lari.. si hafiz mula nak nanges2 dah.. so aku tak leh buat tak tau je kannn..

Ape lagi.. tarzan pun mulalah beraksi.. akulah tarzan tu.. kekeke.. aku warning si Ain suruh lepaskan hafiz.. sib baik dia pantas dgr cakap.. tp mulut tu bising gak..

" mak niii.. org nak main2 je pun tak boleh.. tu pun nak marah2.."

Adehla.. kita lak yg kena.. cehhh... !!


Ain merajuk pastu main sorang2.. siap membebel ckp taknak kawan adik dah.. biar kakak main sorang2 je katanya.. hahaha..


Ni dia muka budak yg nak nanges selepas jd mangsa tawanan kakak dia.. pandai ye buat muka inesen..

Korang ni kannn, kalo tak bergaduh sehari mmg tak sah.. pening mak tauuu..!!



5 comments:

mamataya said...

lawaaaaaaakkkkk...

adehhhh ..ni mesti dengar mak nya cakap mcm ni ni...

larrriikkkk~~~~~~

aNa SuZaNa said...

ME..
ana tak campurtgn pun masa depa main2.. tapiiiii, kalo dah bergaduhhh, haruslah tarzan leraikan keadaan.. kikiki

Mama Kimi and Tsya said...

sama la anak2 kita

mamawana said...

Hee...suker nengok budak2

shabiela said...

hahaha.. sian hafiz jd mangsa keadaan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...