NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, September 20, 2010

aNaK2 Ku HaRi Ni..

Cuaca arini syok betul.. mendunggg je pastu hujan lebat sekejap.. dpt gak bercuti dr siram pokok2.. hehehe..

Anak2 aku pun aku biar dgn aktiviti diorang sendiri... at least dpt gak aku berehat jap.. kejap je yee... ngeee..


Alisya yg kebelakangan ni suka main masak2.. bersepah sana sini.. yg bkn menan gak lah yg dia nak main.. ish ish ish.. sabar jelah aku..


Ain lak bz layan kartun.. dia ni hari2 pesan kat aku mende yg sama..

"makkk, cite mak malam2 je tau.. siang2 cite kakak.. mak jgn alih tau..!!"

Ewah ewahhhh.. buat undang2 sendiri nampakkkkk...


Yang ni pulak si hafiz.. tertonggeng2 menahan sakit perut..

Ntah kenapa arini perut dia kembung lak manyak angin.. bila aku ketuk2 perut dia ketara sgt bunyi angin.. erkkk, angin ada bunyi ekk.. tp korang paham kan maksud aku.. hehe


Siannn dia, bg minum 100 plus dia sembur balik.. last2 aku urut jelah perut dia dgn minyak yuyi..

Aku urut2 dan tekan2 sket perut dia.. tak lama pastu dia pun kentut2.. bau punyalah busukkkk... perghhh.. mesti ada khazanah yg lom kuar lg tu..

Perut dia ok sekejap je.. sejam pastu sakit perut balik.. td aku dah pesan kat hubby aku suruh beli Gripe water.. kot2 la ok pas minum tu kannn.. sian dia.. merengek je ni haa..


Dinner mlm ni mee sup.. senang keje.. hehe..

Oklah... nak menaip pun tak senang dah ni.. alisya menanges nak dokong, hafiz lak nanges2 sbb perut kembung.. Ain lak terkinja2 melompat2 dpn tv, terlebih aktif lak anak dara tu.. adehlaaa.. cpt balik bangggg...


4 comments:

armouris said...

info tentang perut kembung di SIHAT SELALU - Masalah Perut Kembung

Rashidah Ibrahim said...

Su: Selamat hari raya, maaf zahir dan batin.. tentu seronok dapat beraya di rumah baru...kesian pula kat dia yang kembung perut, selalunya anak kecil yang mudah kena kembung perut.

aNa SuZaNa said...

armouris,
tq...=)

aNa SuZaNa said...

Kak shidah,
slmt hari raya juga.. tulah psl kak, bila balik kmpg asyik dok teringat je kat umah sendiri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...