NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Monday, September 06, 2010

aWaRd DaRi MuMyShaNeQeiSha

Sambil tunggu anak2 yg masih tido ni, baik aku ambik award dulu.. ngeh ngeh ngeh.. dah lama gak org tak bg aku award.. maceh pada yg memberi.. ngeee..

Award ni aku dpt dr Mumy kepada sepasang cahaya mata.. Mumy kpd Shane dan Qeisha.. Orang Sarawak wooo.. aku lom prnh sampai sarawak lg.. kalo ada rezeki leh gi sana pulak.. :-)


Comel sungguh awardnya.. =)


Ni satu lg.. hambek ko.. sekali 2 aku dpt.. kalo boleh redeem voucher best gak ni.. kuikuikui..

Ok.. meh aku pass kat geng2 lain pulak ye.. sila ambik award ni dan leh bg kat geng2 blogger yg lain jugak.. kita pusing2 kan award ni ye.. jgn korang pass lg kat aku udah laa..!! hehehe


1. Nadia -------> antara yg rajin jenguk blog aku.. tq nadia..

2. Noreen -------> yg sdg menanti kelahiran anak kedua

3. Zaila Mohamad ------> ambik award tau..hihi

4. Mummyaza --------> comel2 anaknya..

5. Cik Jijah -----> yg br tgk org tenun songket.. hehe



1 comment:

mumyShaneQeisha said...

tq ana sudi amik award ya.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...