NoThiNg SpeCiaL aBouT Me... JuSt aLwaYs SmiLe... (^_^)

jom kita jadi kawan2

Thursday, September 09, 2010

PeRSiaPaN BuFFeT MaLaM RaYa

Malam ni last kita berbuka puasa.. Dan biasanya semua adik beradik dah semua berkumpul, semua dah ada kat kampung.. makanya kami pun buat mkn buffet je kat luar rumah..

Kat dlm rumah mana muat.. ramai wooo.. adik beradik je dah 13 org.. lom masuk ipar duai lg, anak2 buah lg.. kucing lg.. hehehe..

Dan di bwh ni antara persiapan yg dah di buat.. tinggal nak hias meja dgn bunga2an dan hidang mknn je lg.. awal2 pg lg abg aku siapkan semua ni.. cayalahh..!! dah mcm nak buat kenduri kawen pulak gayanya.. kekeke


Tema kuning gold.. sib baik kusi tu tak balut.. kalo tak lg la mcm kenduri kawen.. hehe


Panjang woo meja mknn..

Tugas aku buat dessert2 je.. harap2 sempat la aku buatnya sbb berebut dapur gas.. mak aku nak masak tu , aku lak nak masak ni.. so amat payah sbb berlaga2 montot kat dapur.. kuikuikui..


Mesti meriah mlm ni.. pasni setiap mlm akan buat mkn2 kat luar rumah.. sampailah hari raya ke 5 kot baru mkn kat dlm umah sbb sume dah balik umah masing2..


Ni veranda luar.. abg aku jugak yg hias..


Ni lah ruang tamu umah ni.. panjang kannnn.. hehehe.. pun abg akuuu gak yg buat semua susun atur ni.. kuih2 tu lom masuk balang sbnr lg..


Warna warni set sofa umah kami.. baru nmpk ceria.. hehe

Oklah, sape2 yg dok berdekatan umah mak abah aku jemputlah dtg ye.. utk kawan2 blogger yg dekat2 area sekinchan pun boleh dtg.. ana ada kat kmpg sampai raya kedua saje.. mlmnya dah gerak balik kulai pulak.

Ok... tata..


2 comments:

mumyShaneQeisha said...

bestnya, mesti meriah sangat ni.

dilaOHdila said...

ana..lawonya umah kampung mal abah ni. cun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...